Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Na skarpie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Grozna jednooka mutantka, powazny ponury mezczyzna, krzaczasty dziobaty krasnolud, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Polna miedza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Przy sprochnialym pniu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Polna drozka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Wydeptany gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Nierowna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Na poludnie od lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Nierowny gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Niedaleko brodu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Droga przez pastwisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gosciniec obok wykrotu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Przy debie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Rozdroze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Na drozce.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zaniedbana sciezynka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon rozklada na chwile skrzydla i macha nimi kilkukrotnie.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Polna droga.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Brzydka zamyslona wiesniaczka.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
> 
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Poludniowa czesc rozleglej laki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: 10
> 
Wydaje ci sie, ze ktos idzie skrajem lasu...
Ruar mruczy w Starszej Mowie: Nie wiecej ich?
Jestes wypoczety.
Wyjmujesz posrebrzany szeroki katzbalger z snieznobialej elfickiej pochwy.
> Alez kunsztowna hebanowa pochwa elficka jest pusta...
> Wyjmujesz niebieskawa zdobiona bulawe z prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
> Starajac sie nie zwracac na siebie uwagi siegasz po iskrzaca zdobiona bulawe.
> Starajac sie nie zwracac na siebie uwagi siegasz po posrebrzany szeroki katzbalger.
> 
Aenyell mowi: Dziewiec.
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
[Sheeah] wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z prostej skorzanej pochwy.
W chwili gdy [Sheeah] dobywa szkarlatnego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
W chwili gdy [Sheeah] unosi w gore sztandar, przez chwile jej sylwetka zostaje otoczona jasnym swiatlem.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, [Sheeah] i [Elenril].
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
> 
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, [Sheeah] i [Elenril].
> 
Aenyell robi cos, a sterczace ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora szpikulce chowaja sie z chrzestem dobrze naoliwionych sprezyn.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Aenyell mowi: Chodzcie do lasu.
Aenyell wskazuje na poludniowy-wschod.
Jestes w pelni wypoczety.
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, [Sheeah] i [Elenril].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w nieziemskiej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 27 minut 54 sekundy.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Jestes szczelnie otulony ciemnozielonym elfim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, [Sheeah] i [Elenril].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell mowi: Za grzyboczleki.
Poludniowa czesc rozleglej laki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Jestes wypoczety.
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
W momencie, gdy Sheeah rozluznia uchwyt na gorejacym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i blyskawicznie sie schladza.
Sheeah chowa szkarlatny dlugi talwar do prostej skorzanej pochwy.
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Jestes w pelni wypoczety.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe pietnastu osob i prowadza na wschod.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez grupe dziewieciu osob i prowadza na wschod.
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gdzies wysoko na niebie krazy jakis drapieznik.
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.

Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
[Elenril], [Sheeah], Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
[Elenril], [Sheeah], Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Ruar zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Thrangorn, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, krzaczasty dziobaty krasnolud, powazny ponury mezczyzna i Grozna jednooka mutantka przybywaja ze wschodu.
chudy skosnooki gnom przedstawia Ruara slowami:
Oto Ruar Rangen z Twierdzy Mons Arx, Msciciel Brugge, krasnolud.
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: W dup...gwriiik ...
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: Kazdy sprawnie przeplynie na poludnie?
> 
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Elenril, [Sheeah], Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
Letalia kiwa glowa.
Elenril kiwa glowa zimno.
Ruar mruczy w Starszej Mowie: Oho...
Gdzies daleko na polnocy blyska sie.
Aenyell potwierdza.
Mowisz w Starszej Mowie: Vister przytomny?
> 
[Sheeah] kiwa glowa krotko.
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Elenril, [Sheeah], Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
Ruar kiwa glowa.
Vister mowi: Taaa.
Thrangorn, krzaczasty dziobaty krasnolud, Grozna jednooka mutantka, powazny ponury mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i ogromny grozny ogr przybywaja ze wschodu.
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Uciekles chudemu skosnookiemu gnomowi.
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.
> 
Thrangorn, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, powazny ponury mezczyzna, Grozna jednooka mutantka i krzaczasty dziobaty krasnolud przybywaja z zachodu.
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka przedstawia Vistera slowami:
Oto Vister aen Bluast Geve, Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, elf.
krzaczasty dziobaty krasnolud atakuje cie!
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz zamaszysty cios i zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafiasz chudego skosnookiego gnoma w glowe ledwo muskajac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz posrebrzanym szerokim katzbalgerem cios, ktory ma zmasakrowac chudego skosnookiego gnoma. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
chudy skosnooki gnom uciekl ci.
Thrangorn, krzaczasty dziobaty krasnolud, Grozna jednooka mutantka, powazny ponury mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i ogromny grozny ogr podazaja na poludnie.
Thrangorn, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, powazny ponury mezczyzna, Grozna jednooka mutantka i krzaczasty dziobaty krasnolud przybywaja z poludnia.
krzaczasty dziobaty krasnolud atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje cie!
ogromny grozny ogr lekko muska cie w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Uciekles ogromnemu groznemu ogrowi, krzaczastemu dziobatemu krasnoludowi, chudemu skosnookiemu gnomowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Pole.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Pole.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, powazny ponury mezczyzna, Grozna jednooka mutantka i krzaczasty dziobaty krasnolud przybywaja ze wschodu.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
krzaczasty dziobaty krasnolud atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Aenyella.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
chudy skosnooki gnom powolnym, silnym ruchem zamachuje sie swoim czarnym ciezkim nozem bojowym w twoim kierunku, lecz ty w pore dostrzegajac nadchodzacy cios bez trudu unikasz uderzenia.
Uciekles krzaczastemu dziobatemu krasnoludowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, ogromnemu groznemu ogrowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Poludniowa czesc rozleglej laki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril.
> 
Polnocna czesc laki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril.
> 
Poludniowa czesc rozleglej laki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, kleczaca na ziemi bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, powazny ponury mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, kleczacy na ziemi krzaczasty dziobaty krasnolud i Thrangorn.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
krzaczasty dziobaty krasnolud przestaje szukac sladow.
Atakujesz krzaczastego dziobatego krasnoluda.
Aenyell atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
> 
Z dzikim blyskiem w oczach rzucasz sie na powaznego ponurego mezczyzne.
> Wskazujesz powaznego ponurego mezczyzne jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz powaznego ponurego mezczyzne jako cel nastepnego ataku.
> Ha! Najpierw sam go poznaj.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, powazny ponury mezczyzna i krzaczasty dziobaty krasnolud.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
powazny ponury mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
krzaczasty dziobaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Nikt nie zaslania powaznego ponurego mezczyzny.
> Juz walczysz z powaznym ponurym mezczyzna.
> Wskazujesz powaznego ponurego mezczyzne jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz powaznego ponurego mezczyzne jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Aenyell syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na powaznego ponurego mezczyzne.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, powazny ponury mezczyzna i krzaczasty dziobaty krasnolud.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
powazny ponury mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
krzaczasty dziobaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Sheeah wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z powaznym ponurym mezczyzna.
Letalia w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac powaznego ponurego mezczyzne.
Letalia atakuje smuklego czujnego mezczyzne, jednookiego rumianego mutanta, krzaczastego dziobatego krasnoluda, chudego skosnookiego gnoma i ogromnego groznego ogra.
Sheeah wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z prostej skorzanej pochwy.
W chwili gdy Sheeah dobywa szkarlatnego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
W chwili gdy Sheeah unosi w gore sztandar, przez chwile jej sylwetka zostaje otoczona jasnym swiatlem.
Elenril wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Elenril wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na powaznego ponurego mezczyzne.
bladoskora skosnooka mutantka wstaje.
Vister wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na powaznego ponurego mezczyzne.
Grozna jednooka mutantka przedstawia Vistera slowami:
Oto Vister aen Bluast Geve, Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, elf.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Ruar z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na powaznego ponurego mezczyzne.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna powazny ponury mezczyzna rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na ciebie!
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, powazny ponury mezczyzna, krzaczasty dziobaty krasnolud i Thrangorn.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
powazny ponury mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
krzaczasty dziobaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.

Grozna jednooka mutantka siega do wyszukanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego poteznego smolistoczarnego topora bojowego.
Grozna jednooka mutantka zdejmuje z plecow okragla wzmacniana tarcze.
Grozna jednooka mutantka zaklada okragla wzmacniana tarcze.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
W dzikim, nieokielznanym tancu krzaczasty dziobaty krasnolud rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza ledwo musnac cie w korpus.
W dzikim, nieokielznanym tancu krzaczasty dziobaty krasnolud rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego miecza ledwo musnac cie w korpus.
bladoskora skosnooka mutantka mowi: Przestan.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Przeskakujace z glowicy iskrzacej zdobionej bulawy iskry porazaja powaznego ponurego mezczyzne, gdy lekko muskasz bronia jego nogi.
Ledwo muskasz powaznego ponurego mezczyzne posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
ogromny grozny ogr wyrzuca do przodu swoj polyskliwy smukly espadon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore ledwo zacina cie w korpus.
smukly czujny mezczyzna usmiecha sie przebiegle wyczuwajac zblizajace sie zwyciestwo i dostrzegajac luke w twojej obronie rzuca sie do ataku. Wykrzykujac na caly glos imie Tzeentcha bierze krotki zamach, po czym bezlitosnie wykorzystujac przewage umiejetnosci, zdecydowanym ruchem trafia cie w korpus lekko raniac opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
krzaczasty dziobaty krasnolud przedstawia sie jako:
Baldar z Twierdzy Karak Varn, Templariusz Rhasnetha zwany Niszczycielem Rozumu, krasnolud.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, powazny ponury mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
powazny ponury mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
powazny ponury mezczyzna przedstawia sie jako:
Daggerro z Novigradu, Templariusz Malala zwany Niszczycielem Nadziei, Odwieczny Straznik Swiatyni Mrocznych Bogow, mezczyzna.
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Daggerro, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w glowe.
chudy skosnooki gnom powolnym, silnym ruchem zamachuje sie swoim czarnym ciezkim nozem bojowym w twoim kierunku, lecz ty w pore dostrzegajac nadchodzacy cios bez trudu unikasz uderzenia.
bladoskora skosnooka mutantka mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Elenrila.
Daggerro ledwo muska cie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac cie w korpus.
Aenyell rzuca sie na Daggerra przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  Daggerra.  
jednooki rumiany mutant lekko zahacza cie o nogi swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem.
ogromny grozny ogr atakuje Aenyella, Ruara, Vistera, Elenrila, Letalie i Sheeah.
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> 
Elenril wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Daggerro.
Nikt nie zaslania Daggerra.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Grozna jednooka mutantka trafia cie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez szmaragdowozlota smocza karacene.
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma.
Baldar mruczy: Wspomniec sie.
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego miecza ledwo musnac cie w korpus.
ogromny grozny ogr lekko muska cie w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Sheeah.
Letalia atakuje grozna jednooka mutantke, bladoskora skosnooka mutantke i Thrangorna.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, Daggerro, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Elenril, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna trafia cie w korpus zamaszystym ciosem opalizujacego runicznego topora obosiecznego, kaleczac cie.
Thrangorn probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Jestes lekko ranny. Atakuja cie ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, Daggerro, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie poreczna dluga szabla, trafiajac cie w glowe.
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie czarna wygieta szabla, trafiajac cie w korpus.
Thrangorn ledwo muska cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w prawe ramie.
Daggerro jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Elenril, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Baldar zrecznie zaslania ogromnego groznego ogra przed ciosami Sheeah.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, Daggerro, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Elenril, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami bladoskorej skosnookiej mutantki.
Thrangorn spoglada opiekunczo na Daggerra.
Thrangorn wskazuje Daggerra.
Daggerro powoli dochodzi do siebie.
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
Thrangorn lekko rani cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w korpus.
jednooki rumiany mutant lekko zahacza cie o prawe ramie swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem.
Uciekles bladoskorej skosnookiej mutantce, groznej jednookiej mutantce, smuklemu czujnemu mezczyznie, Thrangornowi, jednookiemu rumianemu mutantowi, Daggerro, Baldarowi, chudemu skosnookiemu gnomowi i ogromnemu groznemu ogrowi.
Polna droga.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
> 
Pole.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Vister jest w dobrym stanie.
Pole.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Lesne drzewa skrzypia na wietrze.
Pole.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, Daggerro, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i ogromny grozny ogr przybywaja ze wschodu.
Thrangorn atakuje cie!
Baldar atakuje Sheeah.
Grozna jednooka mutantka atakuje Sheeah.
Daggerro atakuje Vistera.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
bladoskora skosnooka mutantka probuje cie zaatakowac, lecz Letalia zagradza jej droge.
smukly czujny mezczyzna atakuje Aenyella.
chudy skosnooki gnom probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Ruara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Thrangorn wykonuje zamaszyste ciecie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
jednooki rumiany mutant lekko zahacza cie o glowe swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem.
Uciekles ogromnemu groznemu ogrowi, jednookiemu rumianemu mutantowi, Thrangornowi, bladoskorej skosnookiej mutantce, groznej jednookiej mutantce, smuklemu czujnemu mezczyznie, Daggerro, Baldarowi i chudemu skosnookiemu gnomowi.
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Pole.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, poludnie i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Polna droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Stary mostek przed wsia Podmokla Laka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Centralny placyk we wsi.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: wschod, poludnie, polnoc, polnocny-zachod, poludniowy-zachod i zachod.
Powabna zamyslona wiesniaczka.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Wiejska droga przed kuznia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Droga na wschod od wsi Podmokla Laka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Chudy niesmialy wiesniak.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Wyrabisko w lesie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Niewielka polana w lesie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Wyrabisko w lesie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Wyrabisko w lesie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod i wschod.
Masywny czujny drwal, barczysty zaniepokojony drwal, barczysty niespokojny drwal, wysoki niespokojny drwal i umiesniony niespokojny drwal.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
> 
Wyrabisko w lesie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, dol i zachod.
Elenril, Sheeah, Vister, Letalia, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Miedzy korzeniami debu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: gora.
Dwaj mocarni wojowniczy grzyboludzie, oslably wyszkolony grzyboczlek, chudy mlody grzyboczlek, chudy doswiadczony grzyboczlek i chudy wyszkolony grzyboczlek.
Aenyell, Ruar, Letalia, Vister, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z gory.
> 
Sheeah nurkuje i przeplywa na poludnie.
Letalia nurkuje i przeplywa na poludnie.
Mocarny wojowniczy grzyboczlek atakuje Aenyella.
Mocarny wojowniczy grzyboczlek krzyczy: Wynos sie z naszego domu bandyto!
Mocarny wojowniczy grzyboczlek atakuje Vistera.
Oslably wyszkolony grzyboczlek krzyczy: Do booojuuuu!!! Heretycy atakujaaa!!!
Oslably wyszkolony grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Aenyellem.
Chudy mlody grzyboczlek krzyczy: Do booojuuuu!!! Heretycy atakujaaa!!!
Chudy mlody grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Aenyellem.
Chudy doswiadczony grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Aenyellem.
Chudy wyszkolony grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Aenyellem.
Aenyell nurkuje i przeplywa na poludnie.
Chudy doswiadczony grzyboczlek atakuje cie!
Oslably wyszkolony grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Visterem.
Chudy mlody grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Visterem.
Chudy wyszkolony grzyboczlek wspiera mocarnego wojowniczego grzyboczleka w walce z Visterem.
Ruar nurkuje i przeplywa na poludnie.
Mowisz: Przeplnac
> 
Vister nurkuje i przeplywa na poludnie.
Oslably wyszkolony grzyboczlek atakuje cie!
Chudy mlody grzyboczlek atakuje cie!
Chudy wyszkolony grzyboczlek atakuje cie!
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie oslably wyszkolony grzyboczlek, chudy mlody grzyboczlek, chudy doswiadczony grzyboczlek i chudy wyszkolony grzyboczlek.

Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuja go dwaj mocarni wojowniczy grzyboludzie.
Mocarny wojowniczy grzyboczlek jest w swietnej kondycji. Atakuje go Elenril.
Mocarny wojowniczy grzyboczlek jest w swietnej kondycji.
Oslably wyszkolony grzyboczlek jest ranny.
Chudy mlody grzyboczlek jest w swietnej kondycji.
Chudy doswiadczony grzyboczlek jest w dobrym stanie. Atakujesz go.
Chudy wyszkolony grzyboczlek jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril nurkuje i przeplywa na poludnie.
Mocarny wojowniczy grzyboczlek ledwo muska cie poteznymi bojowymi widlami, trafiajac cie w nogi.
Mocarny wojowniczy grzyboczlek wyprowadza szybkie pchniecie poteznymi bojowymi widlami w ciebie, lecz tobie udaje sie zbic je z linii ataku posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Nabierasz powietrza w usta i nurkujesz gdzies pod wode, po czym plyniesz wytrwale... az udaje ci sie wydostac na powierzchnie.
Chudy mlody grzyboczlek wykonuje zamach zwykla drewniana pala mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Chudy wyszkolony grzyboczlek ledwo muska cie dluga okuta laska, trafiajac cie w nogi.
Uciekles dwom mocarnym wojowniczym grzyboludziom, chudemu wyszkolonemu grzyboczlekowi, chudemu mlodemu grzyboczlekowi, oslablemu wyszkolonemu grzyboczlekowi i chudemu doswiadczonemu grzyboczlekowi.
Podmokly tunel.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia, Sheeah, krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Mocarny mlody grzyboczlek, wraz z krzepkim niedoswiadczonym grzyboczlekiem, oslablym wojowniczym grzyboczlekiem i mocarnym wyszkolonym grzyboczlekiem walczy z Ruarem.
> 
Aenyell wspiera Ruara w walce z mocarnym mlodym grzyboczlekiem.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril.
> 
Podmokly tunel.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
Aenyell atakuje mocarnego mlodego grzyboczleka.
Ruar atakuje krzepkiego niedoswiadczonego grzyboczleka.
> 
Z gory slychac jakies dziwne odglosy...
Oslably wojowniczy grzyboczlek ledwo muska cie poteznymi bojowymi widlami, trafiajac cie w lewe ramie.
Mocarny wyszkolony grzyboczlek ledwo muska cie dluga okuta laska, trafiajac cie w prawe ramie.
Uciekles mocarnemu wyszkolonemu grzyboczlekowi, krzepkiemu niedoswiadczonemu grzyboczlekowi, oslablemu wojowniczemu grzyboczlekowi i mocarnemu mlodemu grzyboczlekowi.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Masz wrazenie, ze gdzies tuz obok przelecial nietoperz...
Z Ruara powoli sciekaja struzki wody.
Z Aenyella powoli sciekaja struzki wody.
Podmokly tunel.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
Atakujesz mocarnego wyszkolonego grzyboczleka.
Aenyell atakuje mocarnego mlodego grzyboczleka.
Ruar atakuje mocarnego wyszkolonego grzyboczleka.
> 
Mocarny wyszkolony grzyboczlek wykonuje zamach dluga okuta laska mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac iskrzaca zdobiona bulawa.
Oslably wojowniczy grzyboczlek wyprowadza szybkie pchniecie poteznymi bojowymi widlami w ciebie, lecz tobie udaje sie zbic je z linii ataku iskrzaca zdobiona bulawa.
Uciekles mocarnemu wyszkolonemu grzyboczlekowi, oslablemu wojowniczemu grzyboczlekowi, krzepkiemu niedoswiadczonemu grzyboczlekowi i mocarnemu mlodemu grzyboczlekowi.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Elenrila, spadla na ziemie.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Sheeah, spadla na ziemie.
Sheeah otrzasa sie gwaltownie, a krople wody pryskaja na wszystkie strony.
Sheeah otrzasa sie gwaltownie, a krople wody pryskaja na wszystkie strony.
Sheeah otrzasa sie gwaltownie, a krople wody pryskaja na wszystkie strony.
Sheeah otrzasa sie gwaltownie, a krople wody pryskaja na wszystkie strony.
Sheeah otrzasa sie gwaltownie, a krople wody pryskaja na wszystkie strony.
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Letalii, spadla na ziemie.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Vistera, spadla na ziemie.
Czujesz, jak powoli scieka z ciebie woda.
> 
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril.
> 
Podmokly tunel.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
Atakujesz oslablego wojowniczego grzyboczleka.
Aenyell atakuje mocarnego mlodego grzyboczleka.
Ruar atakuje mocarnego wyszkolonego grzyboczleka.
> 
Mocarny mlody grzyboczlek trafia cie zwykla drewniana pala w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez szmaragdowozlota smocza karacene.
Oslably wojowniczy grzyboczlek probuje cie trafic poteznymi bojowymi widlami, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Uciekles oslablemu wojowniczemu grzyboczlekowi, mocarnemu wyszkolonemu grzyboczlekowi, krzepkiemu niedoswiadczonemu grzyboczlekowi i mocarnemu mlodemu grzyboczlekowi.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Krople wody powoli skapuja z Elenrila.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Aenyella, spadla na ziemie.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon klapie dziobem kilkukrotnie, wydajac z siebie krotkie skrzeczenie.
Zakret korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
Mocarny doswiadczony grzyboczlek i silny niedoswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Chudy doswiadczony grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Podmokly korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.
Chudy wyszkolony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Potrojne rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Oslably doswiadczony grzyboczlek i chudy wojowniczy grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Chudy wojowniczy grzyboczlek ziewa przeciagle, ukazujac swe zielonkawe podniebienie.
Podziemny tunel.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
Silny doswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Silny doswiadczony grzyboczlek drapie sie po jednym z grzybkow w zamysleniu.
Z Vistera sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Z Letalii sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Ciemny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Niebezpieczne rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
Krzepki doswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
> 
Rozwidlony korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Krzepki wojowniczy grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Piaskowy korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Krzepki mlody grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Slepy zaulek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i zachod.
Oslably mlody grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Piaskowy korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Krzepki mlody grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Rozwidlony korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Krzepki wojowniczy grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Krzepki wojowniczy grzyboczlek drapie sie po jednym z grzybkow w zamysleniu.
Niebezpieczne rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
Krzepki doswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ciemny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Podziemny tunel.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
Silny doswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Potrojne rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Oslably doswiadczony grzyboczlek i chudy wojowniczy grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Podmokly korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.
Chudy wyszkolony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Chudy doswiadczony grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Zakret korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
Mocarny doswiadczony grzyboczlek i silny niedoswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Krople wody powoli z ciebie skapuja.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Podmokly tunel.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Daggerro, Baldar, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, Thrangorn, chudy skosnooki gnom, krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Mocarny wyszkolony grzyboczlek, wraz z krzepkim niedoswiadczonym grzyboczlekiem, oslablym wojowniczym grzyboczlekiem i mocarnym mlodym grzyboczlekiem walczy z chudym skosnookim gnomem.
Daggerro, Baldar, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn koncentruja sie na walce z mocarnym mlodym grzyboczlekiem.
smukly czujny mezczyzna koncentruje sie na walce z krzepkim niedoswiadczonym grzyboczlekiem.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
Atakujesz grozna jednooka mutantke.
Sheeah atakuje Daggerra.
Letalia atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Aenyell atakuje Daggerra.
Ruar atakuje krzepkiego niedoswiadczonego grzyboczleka.
Vister atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
> 
Grozna jednooka mutantka lekko rani cie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac cie w nogi.
Jestes ranny. Atakuje cie Grozna jednooka mutantka.
Nikt nie zaslania Daggerra.
> Syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderzasz na Daggerra.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka i chudy skosnooki gnom.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Daggerro.
Daggerro jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Aenyell i Sheeah.
Baldar jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuja go Vister, krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Krzepki niedoswiadczony grzyboczlek jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
Oslably wojowniczy grzyboczlek jest w swietnej kondycji.
Mocarny mlody grzyboczlek jest w dobrym stanie. Atakuja go Baldar, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Mocarny wyszkolony grzyboczlek jest lekko ranny.
> 
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Daggerro wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na ciebie!
Letalia mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Daggerra.
Letalia atakuje krzepkiego niedoswiadczonego grzyboczleka, mocarnego wyszkolonego grzyboczleka, oslablego wojowniczego grzyboczleka i mocarnego mlodego grzyboczleka.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
Vister wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Daggerro.
Aenyell syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
Ruar w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Daggerra.
Baldar atakuje cie!
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Aenyell wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Daggerra.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Poruszajac sie niczym duch, Baldar podbiega do ciebie i podcina cie noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym mieczem w glowe.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Daggerro, Baldar, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, Thrangorn i chudy skosnooki gnom.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah.
Baldar jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuja go krzepki niedoswiadczony grzyboczlek, oslably wojowniczy grzyboczlek, mocarny mlody grzyboczlek i mocarny wyszkolony grzyboczlek.
Krzepki niedoswiadczony grzyboczlek jest w swietnej kondycji.
Oslably wojowniczy grzyboczlek jest w swietnej kondycji.
Mocarny mlody grzyboczlek jest lekko ranny. Atakuje go ogromny grozny ogr.
Mocarny wyszkolony grzyboczlek jest lekko ranny.
> bladoskora skosnooka mutantka atakuje cie!
bladoskora skosnooka mutantka wynurza sie nagle spod wody!

Thrangorn lekko rani cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w nogi.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w lewe ramie swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Aenyell z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Thrangorna.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie poreczna dluga szabla, trafiajac cie w nogi.
Elenril sprezystym skokiem dopada Daggerra i atakuje go.
Aenyell wspiera cie w walce z Daggerro.
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Sheeah.
Ledwo muskasz Daggerra iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
Ledwo muskasz Daggerra posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w prawe ramie.
Baldar bierze potezny zamach i wyprowadza smuklym demonicznym mieczem cios, ktory ma cie zmasakrowac. Ku twojej uldze jego bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
Thrangorn lekko rani cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w korpus.
Uciekles bladoskorej skosnookiej mutantce, jednookiemu rumianemu mutantowi, Baldarowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, Daggerro, Thrangornowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, groznej jednookiej mutantce, mocarnemu mlodemu grzyboczlekowi, oslablemu wojowniczemu grzyboczlekowi, mocarnemu wyszkolonemu grzyboczlekowi i ogromnemu groznemu ogrowi.
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Zakret korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
Mocarny doswiadczony grzyboczlek i silny niedoswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Chudy doswiadczony grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Podmokly korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.
Chudy wyszkolony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Potrojne rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Oslably doswiadczony grzyboczlek i chudy wojowniczy grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Letalii, spadla na ziemie.
Podziemny tunel.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
Silny doswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ciemny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Jestes wypoczety.
Niebezpieczne rozwidlenie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
Krzepki doswiadczony grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z poludnia.
> 
Rozwidlony korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Krzepki wojowniczy grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Piaskowy korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Krzepki mlody grzyboczlek.
Sheeah, Letalia, Aenyell, Ruar, Vister i Elenril przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Slepy zaulek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i zachod.
Oslably mlody grzyboczlek.
Elenril, Vister, Ruar, Aenyell, Letalia i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> Z Ruara powoli sciekaja struzki wody.

Krople wody powoli skapuja z Elenrila.
Z Aenyella sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Sheeah probuje wydostac sie przez dziure w suficie, ale zeslizguje sie na dol.
Letalia probuje wydostac sie przez dziure w suficie, ale zeslizguje sie na dol.
Aenyell probuje wydostac sie przez dziure w suficie, ale zeslizguje sie na dol.
Elenril probuje wydostac sie przez dziure w suficie, ale zeslizguje sie na dol.
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Ruar i Vister przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
Gubisz gdzies za soba Sheeah, Letalie, Aenyella i Elenrila.
> 
Letalia przybywa z dolu.
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Krople wody powoli skapuja z Vistera.
Elenril przybywa z dolu.
Aenyell przybywa z dolu.
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah przybywa z dolu.
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z ciebie, spadla na ziemie.
Sheeah wyglada jakby chciala cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslila.
// ziola

Nagromadzony na jednej z galezi snieg spada nagle na ziemie!
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell mowi: Z ukrycia dwojka.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Krople wody powoli skapuja z Ruara.
[Sheeah] mowi: Kogo?
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> 
Aenyell mowi: Cel ataku.
Z Vistera sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Z Aenyella sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Aenyell zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Ruar zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Aenyell otwiera zielony podrozny plecak.
Aenyell wyciaga dwa grawerowane kompasy z otwartego zielonego podroznego plecaka.
Aenyell zamyka zielony podrozny plecak.
Ostatnie krople wody skapuja z ciebie. Czujesz, ze wyschles juz calkowicie.
Z Ruara skapuja kolejne krople wody.
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Aenyella, spadla na ziemie.
Aenyell daje ci grawerowany kompas.
Oceniasz starannie grawerowany kompas.
Male, okragle pudeleczko wykonane jest w calosci ze srebra. W jego srodku, pod przezroczystym szkielkiem, unosi sie na wodzie niewielka, krecaca sie w roznych kierunkach igla. Jeden z jej koncow, ten wskazujacy zawsze polnoc, jest wyraznie cienszy i dodatkowo pokryty warstwa zlota. Urzadzenie to przypomina bardzo gnomie kompasy i najwyrazniej na nich bylo wzorowane, niemniej jego srebrna, grawerowana obudowa jest o wiele bardziej wyszukana i elegancka, choc niekoniecznie funkcjonalna.

Oceniasz, ze grawerowany kompas wazy 350 gramow, zas jego objetosc wynosi 500 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 800 miedziakow.
Ten element ekwipunku wyglada na w duzym stopniu zuzyty.
> 
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Pierwsze promienie wschodzacego slonca rozswietlaja niebo. Rozpoczyna sie kolejny dzien.
Jestes lekko ranny.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie grawerowany kompas, Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon rozwiera dziob i gwizdze glosno, wyrazajac zadowolenie.
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
[Sheeah], Aenyell, [Elenril], Letalia, Vister i Ruar.
> 
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i bladoskora skosnooka mutantka przybywaja sposrod lesnej gestwiny.
Thrangorn atakuje Aenyella.
chudy skosnooki gnom atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza mu droge.
jednooki rumiany mutant probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza jej droge.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Aenyell i Letalia.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go Thrangorn.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant i smukly czujny mezczyzna.
> 
chudy skosnooki gnom rzuca sie na ciebie, lecz Vister w ostatniej chwili staje mu na drodze.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
chudy skosnooki gnom wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Aenyell i Letalia.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go jednooki rumiany mutant, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go bladoskora skosnooka mutantka i smukly czujny mezczyzna.
> 
ogromny grozny ogr przybywa z dolu.
ogromny grozny ogr probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza mu droge.
Daggerro przybywa z dolu.
Daggerro probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza mu droge.
[Sheeah] przygotowuje sie do ataku na Daggerra.
Grozna jednooka mutantka przybywa z dolu.
Grozna jednooka mutantka probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza jej droge.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i trafiasz Thrangorna w nogi ledwo muskajac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w prawe ramie.
Vister w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Daggerra.
Ruar wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Daggerra.
Thrangorn rzuca sie na ciebie, lecz Aenyell w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na ciebie, ale wpada na Ruara!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na ciebie, ale wpada na Ruara!
Na rozkaz Thrangorna bladoskora skosnooka mutantka rzuca sie do ataku na ciebie, ale wpada na Ruara!
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
ogromny grozny ogr wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Daggerro rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Letalia syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Daggerra.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Grozna jednooka mutantka probuje cie zaatakowac, lecz Ruar zagradza jej droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w dobrym stanie. Atakuja go Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Aenyell.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, Daggerro, bladoskora skosnooka mutantka i smukly czujny mezczyzna.
> 
Z bladoskorej skosnookiej mutantki powoli sciekaja struzki wody.
ogromny grozny ogr rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na ciebie, lecz Letalia w ostatniej chwili staje mu na drodze.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Sheeah atakuje Daggerra.
ogromny grozny ogr rzuca sie na ciebie, bezskutecznie probujac przebic sie przez twoja ochrone.
[Elenril] przygotowuje sie do ataku na Daggerra.
bladoskora skosnooka mutantka rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje jej na drodze.
Thrangorn probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Thrangorn probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzucasz sie na Daggerra.
> Juz walczysz z Daggerro.
> 
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Daggerra w glowe ledwo muskajac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz zamaszysty cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Daggerra w nogi lekko raniac go posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Vister zrecznie zaslania Ruara przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Sheeah, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja chudy skosnooki gnom.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Daggerro, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka i smukly czujny mezczyzna.
> 
Daggerro rzuca sie na ciebie, lecz Letalia w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Z Thrangorna skapuja kolejne krople wody.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na ciebie, lecz Letalia w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Thrangorn rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Thrangorn  =========>  ciebie.  
Letalia zrecznie zaslania Aenyella przed ciosami jednookiego rumianego mutanta.
Daggerro jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Letalia, Vister i Ruar.
Baldar przybywa z dolu.
Baldar atakuje Sheeah.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Daggerro jest ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Letalia, Vister i Ruar.
Aenyell wychodzi zza zaslony Letalii.
Aenyell sprezystym skokiem dopada Daggerra i atakuje go.
Elenril wychodzi z ukrycia.
Elenril atakuje Daggerra.
Baldar atakuje cie!
Daggerro jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
Nikt nie zaslania Daggerra.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Ledwo muskasz Daggerra iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Baldar, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Daggerro i jednooki rumiany mutant.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go ogromny grozny ogr i bladoskora skosnooka mutantka.
> 
bladoskora skosnooka mutantka mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Grozna jednooka mutantka glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na ciebie!
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza ledwo musnac cie w prawe ramie.
Baldar wykonuje szybki, szalony piruet i dostrzegajac luke w twojej obronie rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily bierze krotki zamach, po czym zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafia cie w korpus ledwo muskajac smuklym zmiennoksztaltnym mieczem.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Letalii.
Bezskutecznie rzucasz sie na Daggerra, probujac przebic sie przez jego ochrone.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz jednooki rumiany mutant zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz jednooki rumiany mutant zagradza jej droge.
Jestes wypoczety.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami Baldara.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Daggerro.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go ogromny grozny ogr.
> 
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie poreczna dluga szabla, trafiajac cie w korpus.
bladoskora skosnooka mutantka lekko rani cie czarna wygieta szabla, trafiajac cie w lewe ramie.
Daggerro jest ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Vister i Ruar.
Aenyell rzuca sie na Daggerra przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  Daggerra.  
Jestes ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Sheeah.
smukly czujny mezczyzna usmiecha sie przebiegle wyczuwajac zblizajace sie zwyciestwo i dostrzegajac luke w twojej obronie rzuca sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem wyprowadza znad glowy potezny cios, po czym zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafia cie w korpus powaznie raniac opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Baldar probuje zaslonic Daggerra przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Daggerra przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Jestes w zlej kondycji. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Thrangorn probuje zaslonic Daggerra przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
jednooki rumiany mutant wykonuje powolny zamach  swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem. Uderzenie mija cie, jednak widzisz jak snop blekitnych iskier wylatuje z broni i trafiaja cie w glowe zadajac nieznaczne obrazenia.
jednooki rumiany mutant szybko wyprowadza cios i trafia cie w glowe zadajac ci nieznaczne obrazenia.
Grozna jednooka mutantka probuje cie trafic poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Letalia w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Daggerra.
Elenril rzuca sie na Daggerra przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Elenril  =========>  Daggerra.  
ogromny grozny ogr probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Ruara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Sheeah syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Daggerra.
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami Thrangorna.
Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac bol i rany.
> 
ogromny grozny ogr wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
Zabkowana klinga czarnego ciezkiego noza bojowego chudego skosnookiego gnoma dotyka cie w glowe pozostawiajac nieznaczne zadrapanie.
Jestes ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.
Jestes w doskonalej formie.
Jestes w pelni wypoczety.
Thrangorn spoglada opiekunczo na Daggerra.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Thrangorn wskazuje Daggerra.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Daggerro, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
bladoskora skosnooka mutantka probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Daggerro jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Baldar, Daggerro, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah probuje zaslonic cie przed ciosami jednookiego rumianego mutanta, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ruar zrecznie zaslania cie przed ciosami jednookiego rumianego mutanta.
Thrangorn rzuca sie na ciebie, lecz Letalia w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna Baldar rzuca sie do ataku na ciebie, ale wpada na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na ciebie!
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie czarna wygieta szabla, trafiajac cie w glowe.
Na moment okolice przykrywa zlowrogi cien.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
ogromny grozny ogr probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Daggerro, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna trafia cie w glowe zamaszystym ciosem opalizujacego runicznego topora obosiecznego, kaleczac cie.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Lekko ranisz Daggerra iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w lewe ramie.
Ranisz Daggerra posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w prawe ramie.
Daggerro jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Daggerro, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Daggerro atakuje cie!
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
ogromny grozny ogr wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Daggerro, bladoskora skosnooka mutantka, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
bladoskora skosnooka mutantka zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Vistera.
Aenyell zrecznie zaslania cie przed ciosami bladoskorej skosnookiej mutantki.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w prawe ramie.
Daggerro jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia i Ruar.
Vister probuje zaatakowac Daggerra, lecz bladoskora skosnooka mutantka zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Ruara.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Letalia rzuca sie na Daggerra przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  Daggerra.  
Baldar probuje zaslonic Daggerra przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Daggerro, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom.

Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Ruar.
Daggerro jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Sheeah, Aenyell, Elenril i Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vister.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go bladoskora skosnooka mutantka.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah probuje zaslonic cie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ruar probuje zaslonic cie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Aenyella.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z Daggerro.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Ruar syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Daggerra.
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz szeroki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Daggerra w nogi bardzo ciezko raniac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz posrebrzanym szerokim katzbalgerem cios, ktory ma zmasakrowac Daggerra. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
Daggerro uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, Daggerro, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom podazaja w lesna gestwine.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Jestes wypoczety.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Lesiste zbocze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Sheeah, Aenyell, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell podaza na dol.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> W lesnej gestwinie na stoku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister i Ruar przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Podnoza stromego stoku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Na szczycie wzniesienia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, poludnie i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister i Ruar przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Zachodnie wzgorze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Baldar, Grozna jednooka mutantka, Daggerro, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
Atakujesz jednookiego rumianego mutanta.
Ruar atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Vister atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Letalia atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Elenril atakuje Daggerra.
Sheeah atakuje Baldara.
> 
bladoskora skosnooka mutantka zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Elenrila.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Z dzikim blyskiem w oczach rzucasz sie na Daggerra.
> Wskazujesz Daggerra jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Daggerra jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Daggerro, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka i smukly czujny mezczyzna.

Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Baldar.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuje ja Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka i chudy skosnooki gnom.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Baldar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Daggerro jest ledwo zywy. Atakujesz go.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Elenril i Letalia.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Daggerro.
ogromny grozny ogr niezbyt mocno rani cie lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
Ruar wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Daggerra.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Letalii.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Vister syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Daggerra.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Daggerra, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Jestes w zlej kondycji. Atakuja cie Daggerro, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka i smukly czujny mezczyzna.
Stajesz pewnie na szeroko rozstawionych nogach i wyprowadzasz potezne uderzenie posrebrzanym szerokim katzbalgerem. Bezlitosny, okrutny cios trafia Daggerra zaglebiajac bron w jego ciele. Widzisz, jak przeciwnik stara sie jeszcze dosiegnac cie zanim osunie sie na ziemie, jednak przekracza to jego mozliwosci.
Daggerro umarl.
Zabiles Daggerra.
Koncentrujesz sie na walce z Thrangornem.
Duch Daggerra uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, duch Daggerra, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i chudy skosnooki gnom podazaja w lesna gestwine.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w zlej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Bierzesz cialo Daggerra.
> 
Twoj ekwipunek jest niemilosiernie ciezki.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Baldar przybywaja sposrod lesnej gestwiny.
Thrangorn probuje cie zaatakowac, lecz Letalia zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna atakuje Ruara.
bladoskora skosnooka mutantka atakuje Ruara.
ogromny grozny ogr atakuje Letalie.
Grozna jednooka mutantka atakuje Vistera.
Baldar atakuje Letalie.
Zachodnie wzgorze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom, Thrangorn, Sheeah, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
Wraz z Letalia, koncentrujesz sie na walce z Thrangornem.
smukly czujny mezczyzna, wraz z bladoskora skosnooka mutantka walczy z Ruarem.
chudy skosnooki gnom, wraz z Grozna jednooka mutantka walczy z Visterem, wspartym przez Sheeah.
Elenril koncentruje sie na walce z bladoskora skosnooka mutantka.
Thrangorn koncentruje sie na walce z Letalia.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w zlej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakuje ja Elenril.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuja go Sheeah i Vister.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Letalia.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja Baldar, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka i chudy skosnooki gnom.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go bladoskora skosnooka mutantka i smukly czujny mezczyzna.
> 
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Thrangorna, spadla na ziemie.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
Jestes wypoczety.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Uciekles jednookiemu rumianemu mutantowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce, bladoskorej skosnookiej mutantce, chudemu skosnookiemu gnomowi, Baldarowi, smuklemu czujnemu mezczyznie i Thrangornowi.
Na szczycie wzniesienia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, poludnie i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister i Ruar przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Podnoza stromego stoku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Letalia jest lekko ranna.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Przy osuwisku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
Brazowy maly zajac.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister i Ruar przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Przy osuwisku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
Ruar, Vister, Letalia, Elenril, Sheeah i brazowy maly zajac.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w zlej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Brazowy maly zajac jest w swietnej kondycji.
> 
Brazowy maly zajac kica na poludniowy-zachod.
Spory kawal sniegu zsunal sie gdzies z koron drzew, by z gluchym dzwiekiem uderzyc o ziemie.
> 
Elenril kiwa glowa okrutnie.
Ruar mruczy w Starszej Mowie: Niezle.
Mowisz: Jeden jest

// ziola
> 
Jestes ranny.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Przy osuwisku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Przy osuwisku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Jest to martwe cialo Daggerra.
Zauwazasz przy nim gigantyczny granitowy mlot, niebieskawy zoisyt, lilioworozowy spinel, bezbarwny diament, kunsztowny pas ze srebra, poreczny kompas, wiele zlotych monet, 22 mithrylowe monety, miedziana monete, zdobiona butelke oleju, purpurowy ozdobny plaszcz, zniszczony matowy pelny pancerz, trzy zamkniete skorzane woreczki, trzy zamkniete szarawe skorzane woreczki, pleciona dluga line z kotwiczka, dwie srebrne monety, podluzny buklak, otwarty prosty skorzany plecak, dwa grube suchary, dwa misterne srebrne temblaki bretonskie i lampe.
> 
Letalia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z dziczej skory.
Letalia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Letalia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril mowi zimno: Ukryjmy moze to cialo, ewentualnie wezmy lepsze lupy.
Aenyell przybywa ze wschodu.
Vister jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Baldar przybywaja sposrod lesnej gestwiny.
Thrangorn probuje cie zaatakowac, lecz Letalia zagradza mu droge.
chudy skosnooki gnom atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna atakuje Ruara.
bladoskora skosnooka mutantka atakuje Vistera.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka atakuje Vistera.
Baldar atakuje Sheeah.
Thrangorn uklada poreczny kompas na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymuje oddech. Nastepnie przyglada sie dokladnie urzadzeniu i bacznie sie rozglada dookola.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> ogromny grozny ogr wyrzuca do przodu swoj polyskliwy smukly espadon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore bolesnie zacina cie w korpus. Wykorzystujac dynamike ciosu przeciaga go jeszcze, muskajac Sheeah samym sztychem broni.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, ogromnemu groznemu ogrowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, jednookiemu rumianemu mutantowi, groznej jednookiej mutantce, bladoskorej skosnookiej mutantce, Baldarowi i Thrangornowi.
Podnoza stromego stoku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Jestes w zlej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Na szczycie wzniesienia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, poludnie i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Na wzgorzu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
Brunatny ciezki los.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy glosno, przygladajac sie otoczeniu.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Porosniete wiekowym lasem zbocze.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Jestes w pelni wypoczety.
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Lesisty pagorek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Lesisty pagorek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie dwie srebrne monety, miedziana monete, 22 mithrylowe monety, wiele zlotych monet, cialo Daggerra, grawerowany kompas, Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Jestes ranny.
Otwierasz karmazynowa polyskujaca sakiewke.
> Wkladasz dwie srebrne monety, miedziana monete, 22 mithrylowe monety i wiele zlotych monet do otwartej karmazynowej polyskujacej sakiewki.
> Zamykasz karmazynowa polyskujaca sakiewke.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie cialo Daggerra, grawerowany kompas, Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Ciemnoruda wiewiorka zeskakuje z drzewa i znika w gestych krzakach.
Ruar pociaga troche anyzowki z malego cynowego kubka, oprozniajac go zupelnie.
Lesisty pagorek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Vister jest lekko ranny.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
   Cialo Daggerra jest zbyt ciezkie.
> Ruar z rozmachem napelnia swoj cynowy kubek po sam brzeg z srebrnej manierki.

Dajesz cialo Daggerra Elenrilowi.
> 
Twoj ekwipunek nie wadzi ci ani troche.
Mowisz: Ukryj
> 
Elenril chowa cos.
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie grawerowany kompas, Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Lesisty pagorek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[Cialo Daggerra].
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
// ogarnianie gratow itp

> 

Mowisz: To zobaczmy gdzie oni
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Jestes szczelnie otulony ciemnozielonym elfim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Lesisty pagorek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[Otwarty prosty skorzany plecak], [mocna pleciona lina], grawerowany kompas i [sterta szczatkow mezczyzny].
Sheeah, [Elenril], Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> Kogo chcesz przedstawic?
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Na lesnym wzniesieniu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod i polnoc.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Wschodni stok wzgorza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Na dnie pograzonej we mgle doliny.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie i wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> W mrocznej kniei.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, wschod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba sposrod lesnej gestwiny.
> 
Vister mowi: Mogli przeciez zostawic te ziola pod obozem i spieprzac...
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Przy wiekowym lesie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ukladasz urzadzenie na wyprostowanej dloni i przez pare chwil wstrzymujesz oddech, by pozwolic kompasowi pokazac kierunek polnocny. Uwaznie przygladasz sie ulozeniu wskazowki i na jej podstawie ustalasz pozostale kierunki swiata.
> Waska sciezka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Oceniasz starannie poreczny kompas.
Osmiokatna, drewniana podstawa kompasu ozdobiona zostala wyzlobienami tworzacymi zawile, krzyzujace sie linie. Do gornej czesci przymocowany zostal kociolek, wewnatrz ktorego za cienka warstwa szkla dostrzec mozna niebieska strzalke na tle wyrysowanych kierunkow swiata.

Oceniasz, ze poreczny kompas wazy 300 gramow, zas jego objetosc wynosi 370 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 1700 miedziakow.
Ten element ekwipunku wyglada na w miare nowy.
> 
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Wysoko ponad wierzcholkami drzew jastrzab zatacza kregi w poszukiwaniu swojej ofiary.
Mowisz: Nie spodobal sie las
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Jestes szczelnie otulony ciemnozielonym elfim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Droga posrod drzew.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
W mlodym lesie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Posrod mlodych drzew.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Rozgalezienie sciezki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Rozgalezienie sciezki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Rozwidlenie drozki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Nieopodal wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Pod brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Ruar otula sie szczelnie grubym welnianym pledem.
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.

Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia otula sie szczelnie ciemnozielonym elfim plaszczem.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe kilku osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe kilku osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Juz jestes otulony plaszczem.
> 
Uderzasz mocno piescia w brame.
> 
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Ciemnoruda wiewiorka zeskakuje z drzewa i znika w gestych krzakach.
Elenril otula sie szczelnie ciemnozielonym elfim plaszczem.
Mowisz: Bron w dlon
> 
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril chowa kunsztowny mithrylowy topor bojowy do ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril chowa smukly grawerowany nadziak bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Elenril wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
> 
Aenyell robi cos, a sterczace ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora szpikulce chowaja sie z chrzestem dobrze naoliwionych sprezyn.
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
Straznik powoli zamyka ciezkie skrzydlo bramy a na koniec rygluje je zakladajac w poprzek szeroka belke.
Pod brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Letalia uderza mocno piescia w brame.
Sheeah otula sie szczelnie plaszczem ze skory zajaca.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
> 
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Pod brama.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Ruar pociaga troche anyzowki z malego cynowego kubka.
Pod brama.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Straznik powoli zamyka ciezkie skrzydlo bramy a na koniec rygluje je zakladajac w poprzek szeroka belke.
> 
Uderzasz mocno piescia w brame.
> 
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Skrzyzowanie przy bramie.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, poludniowy-zachod i wschod.
Umiesniony zadowolony bobolak, postawny zadowolony bobolak i tegi niemlody bobolak.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Postawny zadowolony bobolak spoglada na ciebie przenikliwie.
W srodku wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Wiejski urzad pocztowy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Szczuply energiczny bobolak.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Szczuply energiczny bobolak mowi: Mam nowe zlecenia do zrealizowania.
Do urzedu wbiega nagle zdyszany kurier, oddaje paczke, a nastepnie wychodzi pospiesznie.
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
W srodku wioski.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Drewniana brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty opanowany bobolak, barczysty niemlody bobolak i krepy czarnooki bobolak.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Uderzasz mocno piescia w brame.
> 
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Barczysty niemlody bobolak zdejmuje na chwile czepiec, by podrapac sie po glowie.
Przy palisadzie.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz biegiem na poludniowy-zachod.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Trilakze ten.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Vister mowi: Mial Tharangorn racje, splynelo Ishtar krwia mutka.
Sheeah otwiera szary woreczek.
Sheeah bierze drobna ukwiecona galazke z otwartego szarego woreczka.
Sheeah zamyka szary woreczek.
W momencie, gdy Sheeah rozluznia uchwyt na gorejacym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i blyskawicznie sie schladza.
Sheeah rozgryza drobna ukwiecona galazke.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
[Sheeah], Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
[Sheeah], Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Mowisz: Nie lekcewazcie ich
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Jestes szczelnie otulony ciemnozielonym elfim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Posrod swierkow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Droga posrod skal.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Rozdroza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Sheeah kiwa glowa krotko.
Rozdroza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Ruszasz biegiem na poludniowy-wschod.
Wzgorze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Kamienisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Przy sporym glazie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Droga przez gesty las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Droga obok skaly.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zakret drogi.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Na poludnie od wysokiej skaly.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Przy wysokiej skale.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Brzozowy zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Nadpalone drzewo.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Przy jalowcach.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na drodze, przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na starym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Na starym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Zarosniety trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Rzadki las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Rzadki las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Rzadki las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Juz jestes otulony plaszczem.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Jestes szczelnie otulony ciemnozielonym elfim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w doskonalej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 42 minuty 22 sekundy.
> 
Sposrod szescdziesieciu trzech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Aenyell aen Bluast Geve, Bojownik o Wolnosc Elfow, Doradca Komanda           
      Scoia'tael, elf                                                        
Ataman Weteran Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, polelf
Celeste Tanczaca w Blasku Gwiazd, elfka
Daggerro z Novigradu, Templariusz Malala zwany Niszczycielem Nadziei,        
      Odwieczny Straznik Swiatyni Mrocznych Bogow, mezczyzna                 
*Egvene Aesling, Smiala Eksploratorka Lasu, Starsza Rady Osadnikow, Jedna z  
      Lesnego Kregu, kobieta                                                 
Elenril aep Gaen'veach, Legendarny Wojownik Scoia'tael, elf
*Kelebor, mezczyzna
Letalia aen Dol Blathanna, Fanatyczna Wojowniczka Scoia'tael, elfka
Mori aen Dol Blathanna, Krwawy Plomien Aelirenn, Doradca Komanda             
      Scoia'tael, elf                                                        
Orrgar 'Bialobrody' Arrgrinsson, Zabojca Trolli z grupy Krunk-Ruvalk,        
      krasnolud                                                              
Ruar Rangen z Twierdzy Mons Arx, Msciciel Brugge, krasnolud
Sheeah aen Dol Blathanna, Wrzaskliwa Czlonkini Lesnej Bandy, elfka
Thrangorn Templariusz Slaanesha zwany Wiodacym w Otchlan, Ten Ktory Czerpie  
      Rozkosz ze Smierci, mezczyzna                                          
Vister aen Bluast Geve, Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, elf
> 
Rzadki las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Posrod zagajnikow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[Otwarta ciemnoniebieska runiczna sakiewka].
Baldar, [chudy skosnooki gnom], [smukly czujny mezczyzna], [jednooki rumiany mutant], bladoskora skosnooka mutantka, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
smukly czujny mezczyzna wychodzi z ukrycia.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Letalia atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
chudy skosnooki gnom wychodzi z ukrycia.
Vister atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Ruar atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Aenyell atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
> 
Syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderzasz na bladoskora skosnooka mutantke.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> Ha! Najpierw sam ja poznaj.
> 
Letalia sprezystym skokiem dopada bladoskora skosnooka mutantke i atakuje ja.
Sheeah wspiera cie w walce z bladoskora skosnooka mutantka.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Grozna jednooka mutantka.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[jednooki rumiany mutant] jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Letalia i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Thrangorn rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Thrangorn  =========>  ciebie.  
Baldar atakuje cie!
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna bladoskora skosnooka mutantka rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na ciebie!
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Vister wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z bladoskora skosnooka mutantka.
jednooki rumiany mutant wychodzi z ukrycia.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Nikt nie zaslania bladoskorej skosnookiej mutantki.
> Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w lewe ramie swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Probujesz trafic bladoskora skosnooka mutantke iskrzaca zdobiona bulawa, lecz ta unika twojego ciosu.
Ledwo muskasz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w lewe ramie.
Baldar wykonuje szybki, szalony piruet i dostrzegajac luke w twojej obronie rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily wyprowadza szeroki zamach, po czym zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafia cie w nogi lekko raniac smuklym demonicznym mieczem.
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego miecza ledwo musnac cie w glowe.
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> 
Baldar wyglada jakby chcial cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslil.
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Baldar, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Grozna jednooka mutantka ledwo muska cie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac cie w nogi.
Thrangorn ledwo muska cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w lewe ramie.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie czarna wygieta szabla, trafiajac cie w korpus.
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami ogromnego groznego ogra.
bladoskora skosnooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia i Sheeah.
Elenril z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke.
Baldar rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  ciebie.  
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Aenyella.
smukly czujny mezczyzna przestaje zaslaniac bladoskora skosnooka mutantke.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
jednooki rumiany mutant sprawnie paruje twoj atak trojkatna wzmacniana tarcza i rani cie celna kontra ciosu czarnoblekitnego pulsujacego morgensterna w nogi.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Baldar, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja ogromny grozny ogr.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes lekko ranny. Atakuja cie Baldar, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
smukly czujny mezczyzna trafia cie w prawe ramie zamaszystym ciosem opalizujacego runicznego topora obosiecznego, kaleczac cie.
Nikt nie zaslania bladoskorej skosnookiej mutantki.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Aenyell zrecznie zaslania cie przed ciosami Baldara.
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami bladoskorej skosnookiej mutantki.
Ledwo muskasz bladoskora skosnooka mutantke iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac ja w korpus.
Ledwo muskasz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Aenyell wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke.
Ruar zrecznie zaslania cie przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w prawe ramie.
Zabkowana klinga czarnego ciezkiego noza bojowego chudego skosnookiego gnoma dotyka cie w korpus pozostawiajac nieznaczne zadrapanie.
Grozna jednooka mutantka ledwo muska cie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac cie w korpus.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
bladoskora skosnooka mutantka rzuca sie na ciebie, lecz Sheeah w ostatniej chwili staje jej na drodze.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac bol i rany.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Jestes w bardzo dobrej formie.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami Thrangorna.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Baldar, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja bladoskora skosnooka mutantka.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
jednooki rumiany mutant probuje cie trafic czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar rzuca sie na ciebie, bezskutecznie probujac przebic sie przez twoja ochrone.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.

Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka.

Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja bladoskora skosnooka mutantka.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Vister probuje zaslonic cie przed ciosami jednookiego rumianego mutanta, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Elenrila, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Dostrzegajac luke w obronie przeciwniczki rzucasz sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz bladoskora skosnooka mutantke w lewe ramie ledwo muskajac ja iskrzaca zdobiona bulawa.
Ledwo muskasz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w prawe ramie.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka jest ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka ledwo muska cie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac cie w korpus.
chudy skosnooki gnom niezbyt mocnym, lecz bolesnym ukluciem swojego czarnego ciezkiego noza bojowego trafia cie w nogi.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Jestes lekko ranny. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka.

Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja bladoskora skosnooka mutantka.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Elenril zrecznie zaslania cie przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Letalii.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Vistera.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Vister probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz jednooki rumiany mutant zagradza mu droge.
jednooki rumiany mutant sprawnie paruje twoj atak trojkatna wzmacniana tarcza i rani cie celna kontra ciosu czarnoblekitnego pulsujacego morgensterna w nogi.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Ruar w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  ciebie.  
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Elenrila.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar i Sheeah.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie spokojnie.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Baldar i jednooki rumiany mutant.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuja ja chudy skosnooki gnom i bladoskora skosnooka mutantka.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Aenyell probuje zaslonic cie przed ciosami Baldara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Rzucasz sie na bladoskora skosnooka mutantke przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> bladoskora skosnooka mutantke.  
Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na bladoskora skosnooka mutantke.
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
Na twoj rozkaz Sheeah rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
> 
Ledwo muskasz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Vister wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z bladoskora skosnooka mutantka.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Baldar, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja ogromny grozny ogr.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuja ja chudy skosnooki gnom i bladoskora skosnooka mutantka.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
bladoskora skosnooka mutantka jest ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister, Letalia i Sheeah.
Jestes wypoczety.
Czujesz sie bezpiecznie.
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami jednookiego rumianego mutanta.
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami Baldara.
Sheeah jest w dobrym stanie. Atakuja ja chudy skosnooki gnom i bladoskora skosnooka mutantka.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Vister zagradza mu droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Letalii.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie bladoskora skosnooka mutantka i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja jednooki rumiany mutant i ogromny grozny ogr.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest w dobrym stanie. Atakuja ja chudy skosnooki gnom i smukly czujny mezczyzna.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
bladoskora skosnooka mutantka jest ranna. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Vister i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed twoimi ciosami.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Vistera.
Thrangorn rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Thrangorn  =========>  ciebie.  
Vister probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Baldar atakuje cie!
Czujesz sie spokojnie.
Elenril zrecznie zaslania cie przed ciosami Baldara.
smukly czujny mezczyzna przestaje zaslaniac bladoskora skosnooka mutantke.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Baldar rzuca sie na ciebie, bezskutecznie probujac przebic sie przez twoja ochrone.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzucasz sie na bladoskora skosnooka mutantke.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Thrangorn ledwo muska cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w korpus.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz jednooki rumiany mutant zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz jednooki rumiany mutant zagradza jej droge.
Dostrzegajac luke w obronie przeciwniczki rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz szeroki zamach i zrecznie trafiasz bladoskora skosnooka mutantke w korpus lekko raniac ja iskrzaca zdobiona bulawa.
Lekko ranisz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w glowe.
bladoskora skosnooka mutantka bierze potezny zamach i wyprowadza poreczna dluga szabla cios, ktory ma cie zmasakrowac. Ku twojej uldze jej bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie czarna wygieta szabla, trafiajac cie w korpus.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Vister probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar i Sheeah.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, bladoskora skosnooka mutantka, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja jednooki rumiany mutant i ogromny grozny ogr.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
> 
ogromny grozny ogr wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na ciebie!
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Elenril mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na bladoskora skosnooka mutantke.
Aenyell rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  bladoskora skosnooka mutantke.  
ogromny grozny ogr niezbyt mocno rani cie lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma.
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami bladoskorej skosnookiej mutantki.
Jestes ranny. Atakuja cie smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon rozklada lekko skrzydla i pochyla sie, rozwierajac dziob w glosnym melodyjnym trelu.
Letalia wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka rzuca sie na ciebie, lecz Vister w ostatniej chwili staje jej na drodze.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go bladoskora skosnooka mutantka.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja chudy skosnooki gnom i jednooki rumiany mutant.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Aenyell, Ruar, Letalia, Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn spoglada na ciebie, a w jego oczach dostrzegasz szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje ciebie.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Ruara.
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Aenyella.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Vister w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac bladoskora skosnooka mutantke.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka rzuca sie na ciebie, lecz Vister w ostatniej chwili staje jej na drodze.
Grozna jednooka mutantka odpycha cie okragla wzmacniana tarcza i lekko kaleczy ciosem poteznego smolistoczarnego topora bojowego w nogi.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
> 
chudy skosnooki gnom probuje cie zaatakowac, lecz Letalia zagradza mu droge.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Baldar probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
Baldar rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  ciebie.  
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Aenyell probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Baldar, chudy skosnooki gnom, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go bladoskora skosnooka mutantka.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza ledwo musnac cie w korpus.
Poruszajac sie niczym duch, Baldar podbiega do ciebie i podcina cie noga, by lekko zaciac smuklym zmiennoksztaltnym mieczem w korpus.
Niespodziewanie chudy skosnooki gnom korzystajac z chwili twojej nieuwagi kluje cie lodowym lsniacym sztyletem zostawiajac tylko lekkie drasniecie.
Lekko ranisz bladoskora skosnooka mutantke iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac ja w lewe ramie.
Ledwo muskasz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w prawe ramie.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Sheeah.
Sheeah probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Ruar rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Ruar >| NIE PRZELAMUJE >| bladoskora skosnooka mutantke
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes ranny. Atakuja cie Baldar, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go bladoskora skosnooka mutantka.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Baldar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Vister, Letalia i Elenril.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn probuje cie trafic waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Lekko ranisz bladoskora skosnooka mutantke iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac ja w glowe.
Ranisz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
bladoskora skosnooka mutantka uciekla ci.
Thrangorn, Baldar, chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, bladoskora skosnooka mutantka, ogromny grozny ogr i Grozna jednooka mutantka podazaja na polnocny-wschod.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Ruszasz niespiesznie na polnocny-wschod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Skraj lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt kolo rzeki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Niedaleko mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Most.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz razno na polnocny-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Jestes troche zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Polana przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar otwiera elfi woreczek z lisiej skory.
Ruar bierze zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z lisiej skory.
Ruar zjada zolty jasny kwiat.
Ruar zamyka elfi woreczek z lisiej skory.
Elenril przestaje szukac sladow.
Aenyell otwiera elfi woreczek z jeleniej skory.
Aenyell bierze zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z jeleniej skory.
Aenyell zamyka elfi woreczek z jeleniej skory.
Szpikulce sterczace ze styliska misternego obosiecznego topora z chrzestem sie wen chowaja.
Aenyell opuszcza misterny obosieczny topor.
Aenyell zjada zolty jasny kwiat.
Aenyell pelnym opanowania ruchem siega po misterny obosieczny topor.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Ruar z widocznym trudem dobywa gigantycznego granitowego mlota.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe osmiu osob i prowadza na poludniowy-wschod.
//ziola

> 
Sheeah otwiera szary woreczek.
Sheeah bierze zolty jasny kwiat z otwartego szarego woreczka.
Sheeah zamyka szary woreczek.
Sheeah zjada zolty jasny kwiat.
Czujesz sie bezpiecznie.
W chwili gdy Sheeah dobywa szkarlatnego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
W chwili gdy Sheeah unosi w gore sztandar, przez chwile jej sylwetka zostaje otoczona jasnym swiatlem.

Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 

Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril chowa kunsztowny mithrylowy topor bojowy do ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril chowa smukly grawerowany nadziak bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.

Jestes lekko ranny.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Szarawy duzy jelen przybywa z poludniowego-zachodu.
Szarawy duzy jelen ploszy sie!
Szarawy duzy jelen w panice umyka na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> 
Aenyell zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Ruar zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Elenril zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Letalia zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Gesty las.
Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom, Baldar i Thrangorn.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz jednookiego rumianego mutanta.
Aenyell atakuje Thrangorna.
Ruar atakuje grozna jednooka mutantke.
Vister atakuje ogromnego groznego ogra.
Letalia atakuje ogromnego groznego ogra.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
> 
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderzasz na bladoskora skosnooka mutantke.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na bladoskora skosnooka mutantke.
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, Baldar i Thrangorn.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuja go Sheeah, Letalia i Vister.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty i Elenril.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
> 
Grozna jednooka mutantka glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Ruara.
Aenyell probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Letalia syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na bladoskora skosnooka mutantke.
Ruar probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Sheeah probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
bladoskora skosnooka mutantka uciekla ci.
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, bladoskora skosnooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, chudy skosnooki gnom i Baldar podazaja na polnocny-wschod.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe kilku osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe osmiu osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Czerstwy spracowany mezczyzna wrzeszczy rozedrganym glosem: Baaczyyc! Drzeeewo!
Grabowe Grady.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Zwilgle Uroczysko.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Bialoszary grozny borsuk.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Sheeah jest lekko ranna.
Grabowe Grady.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Rudawy smukly gronostaj.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 


Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Letalia otwiera elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia bierze zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia zjada zolty jasny kwiat.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Sheeah otwiera czarny woreczek.
Sheeah bierze czterokanciasta rozgaleziona lodyge z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze rozetkowaty lancetowaty lisc z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze jasnopomaranczowy kwiat z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze fioletowy lejkowaty kwiat z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze fioletowy zwarty kwiatostan z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze zlocistozolty kwiat z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah zamyka czarny woreczek.
W momencie, gdy Sheeah rozluznia uchwyt na gorejacym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i blyskawicznie sie schladza.
Sheeah rozgryza czterokanciasta rozgaleziona lodyge.
Sheeah przyklada jasnopomaranczowy kwiat.
Sheeah przyklada rozetkowaty lancetowaty lisc.
Sheeah przyklada fioletowy lejkowaty kwiat.
Sheeah przyklada fioletowy zwarty kwiatostan.
Sheeah zjada zlocistozolty kwiat.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Gesty las.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Spalony las.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Szary maly zajac weszy ciekawsko nosem.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Gesty las.
Schodzacy w dol chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna i schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantka.
Aenyell, Ruar, Vister, Letalia, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
Atakujesz chudego skosnookiego gnoma.
Aenyell atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Vister atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Letalia atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Elenril atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Sheeah atakuje chudego skosnookiego gnoma.
> 
Letalia rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  bladoskora skosnooka mutantke.  
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Sprezystym skokiem dopadasz bladoskora skosnooka mutantke i atakujesz ja.
> Wskazujesz schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go schodzacy w dol chudy skosnooki gnom, smukly czujny mezczyzna i schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantka.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuja go Sheeah, Ruar i Aenyell.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Elenril, Letalia i Vister.
> 
Ruar sprezystym skokiem dopada bladoskora skosnooka mutantke i atakuje ja.
Aenyell syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na bladoskora skosnooka mutantke.
Sheeah syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na bladoskora skosnooka mutantke.
chudy skosnooki gnom znika ci z oczu.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukly czujny mezczyzna i schodzaca w dol bladoskora skosnooka mutantka.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
bladoskora skosnooka mutantka znika ci z oczu.
bladoskora skosnooka mutantka uciekla ci.
Koncentrujesz sie na walce z smuklym czujnym mezczyzna.
Probujesz trafic smuklego czujnego mezczyzne iskrzaca zdobiona bulawa, lecz ten unika twojego ciosu.
Thrangorn atakuje Ruara.
Thrangorn wspina sie z dolu.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Aenyell w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Thrangorn.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Letalia, Ruar i Aenyell.
> 
smukly czujny mezczyzna wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Ledwo muskasz smuklego czujnego mezczyzne posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
smukly czujny mezczyzna uciekl ci.
Thrangorn i smukly czujny mezczyzna podazaja na polnocny-zachod.
Jestes zmeczony.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes troche zmeczony.
Drzewa gna sie gleboko, drazniac uszy halasliwym skrzypieniem.
Hmmmmm...
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril mowi zimno: Rozdzielili sie...
W chwili gdy Sheeah dobywa szkarlatnego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
W chwili gdy Sheeah unosi w gore sztandar, przez chwile jej sylwetka zostaje otoczona jasnym swiatlem.
> 
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.

Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell zaczyna schodzic do jamy.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Letalia, Vister, Ruar i schodzacy w dol Aenyell.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell znika ci z oczu.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell wspina sie z dolu.
Aenyell mowi: Pieciu.
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Letalia, Vister i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Mowisz: Zlazimy
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
> 
Thrangorn i smukly czujny mezczyzna przybywaja z polnocnego-zachodu.
Thrangorn atakuje Ruara.
smukly czujny mezczyzna atakuje Letalie.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Rozkaz [komu] [co].
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na ciebie, lecz Sheeah w ostatniej chwili staje mu na drodze.
Sheeah wspiera cie w walce z Thrangornem.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Aenyell, Sheeah, Letalia i Ruar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Thrangorn.
> 
Aenyell przymierza sie do odciecia Thrangornowi drogi ucieczki.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn i smukly czujny mezczyzna podazaja na polnocny-wschod.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Ludz...gwaaark przebrrrrzydle.
Mowisz: No raz dwa
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Aenyell mowi: Schodzimy.
Jestes fizycznie lekko ranny i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 45 minut 38 sekund.
> 
> 
Letalia zaczyna schodzic do jamy.
Vister zaczyna schodzic do jamy.
Aenyell zaczyna schodzic do jamy.
Ruar zaczyna schodzic do jamy.
Sheeah zaczyna schodzic do jamy.
Letalia znika ci z oczu.
Elenril zaczyna schodzic do jamy.
Zaczynasz schodzic do jamy.
> 
Vister znika ci z oczu.
Aenyell znika ci z oczu.
Ruar znika ci z oczu.
Sheeah znika ci z oczu.
Bezpiecznie schodzisz na dol.
Ciemne miejsce.
Jest zbyt ciemno, by moc brac cokolwiek.
> Jest zbyt ciemno, by moc dostrzec cokolwiek.
> Zapalasz wysoka biala swiece.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji.
[chudy skosnooki gnom] jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
Bezskutecznie rzucasz sie na bladoskora skosnooka mutantke, probujac przebic sie przez jej ochrone.
> chudy skosnooki gnom wychodzi z ukrycia.
Atakujesz bladoskora skosnooka mutantke, lecz chudy skosnooki gnom zagradza ci droge.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na bladoskora skosnooka mutantke.
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
Na twoj rozkaz Sheeah rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
Na twoj rozkaz Ruar rzuca sie do ataku na bladoskora skosnooka mutantke!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go bladoskora skosnooka mutantka.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakuja ja Sheeah, Ruar, Aenyell i Letalia.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes wypoczety.
Aenyell wspiera cie w walce z chudym skosnookim gnomem.
Jestes podchmielony.
Aenyell mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na bladoskora skosnooka mutantke.
Elenril wspiera cie w walce z chudym skosnookim gnomem.
Aenyell wspiera cie w walce z chudym skosnookim gnomem.
chudy skosnooki gnom wspiera bladoskora skosnooka mutantke w walce z Ruarem.
Vister wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke.
Baldar wspiera chudego skosnookiego gnoma w walce z Ruarem.
Elenril z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Wydajac z siebie zlowrogie warkniecie ruszasz do walki z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
ogromny grozny ogr probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Ruara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, bladoskora skosnooka mutantka i chudy skosnooki gnom.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Vister i Letalia.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
jednooki rumiany mutant wspiera Baldara w walce z Ruarem.
Aenyell wspiera cie w walce z bladoskora skosnooka mutantka.
ogromny grozny ogr wspiera Baldara w walce z Ruarem.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, bladoskora skosnooka mutantka, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
chudy skosnooki gnom calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia.
Przy akompaniamencie trzeszczacych wyladowan, niezbyt mocno ranisz bladoskora skosnooka mutantke w glowe lekkim ciosem swojej iskrzacej zdobionej bulawy.
Wykonujesz zamaszyste ciecie posrebrzanym szerokim katzbalgerem mierzac w bladoskora skosnooka mutantke, lecz ta zbija je z linii ataku poreczna dluga szabla.
Nikt nie zaslania bladoskorej skosnookiej mutantki.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Grozna jednooka mutantka wspiera ogromnego groznego ogra w walce z Ruarem.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Vistera.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, bladoskora skosnooka mutantka, wspinajacy sie chudy skosnooki gnom, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell i Letalia.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
> 
Aenyell rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  bladoskora skosnooka mutantke.  
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nikt nie zaslania bladoskorej skosnookiej mutantki.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Letalii.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, bladoskora skosnooka mutantka, wspinajacy sie chudy skosnooki gnom, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar i Aenyell.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
> 
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac bladoskora skosnooka mutantke, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Vister probuje zaslonic Ruara przed ciosami chudego skosnookiego gnoma, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Rzucasz sie na bladoskora skosnooka mutantke przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> bladoskora skosnooka mutantke.  
Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Baldar zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Elenrila.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Letalia rzuca sie na bladoskora skosnooka mutantke przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  bladoskora skosnooka mutantke.  
Jestes troche zmeczony.
Elenril sprezystym skokiem dopada bladoskora skosnooka mutantke i atakuje ja.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Vister mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na bladoskora skosnooka mutantke.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, bladoskora skosnooka mutantka, wspinajacy sie chudy skosnooki gnom, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji.
bladoskora skosnooka mutantka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
Lekko ranisz bladoskora skosnooka mutantke iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac ja w korpus.
Ranisz bladoskora skosnooka mutantke posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
bladoskora skosnooka mutantka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia.
chudy skosnooki gnom znika ci z oczu.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania bladoskora skosnooka mutantke przed ciosami Vistera.
bladoskora skosnooka mutantka uciekla ci.
Koncentrujesz sie na walce z Grozna jednooka mutantka.
bladoskora skosnooka mutantka podaza na zachod.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty, Elenril i Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuja go Aenyell i Vister.
> 
Uciekles jednookiemu rumianemu mutantowi, Baldarowi, ogromnemu groznemu ogrowi i groznej jednookiej mutantce.
W jamie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
bladoskora skosnooka mutantka i niespokojny chromy mezczyzna.
Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz bladoskora skosnooka mutantke.
Elenril atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Sheeah atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Ruar atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Aenyell atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Vister atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Letalia atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
> 
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z bladoskora skosnooka mutantka.
> Wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz bladoskora skosnooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
bladoskora skosnooka mutantka powoli dochodzi do siebie.
Ruar jest w dobrym stanie.
bladoskora skosnooka mutantka ledwo muska cie czarna wygieta szabla, trafiajac cie w prawe ramie.
bladoskora skosnooka mutantka uciekla ci.
bladoskora skosnooka mutantka podaza na wschod.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Niespokojny chromy mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
W jamie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
bladoskora skosnooka mutantka, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Letalia, Vister, Aenyell, Ruar, Sheeah i Elenril przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz ogromnego groznego ogra.
Letalia atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Vister atakuje ogromnego groznego ogra.
Aenyell atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Ruar atakuje bladoskora skosnooka mutantke.
Sheeah atakuje ogromnego groznego ogra.
Elenril atakuje Baldara.
> 
Thrangorn atakuje Aenyella.
Thrangorn schodzi z gory.
Letalia syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na bladoskora skosnooka mutantke.
smukly czujny mezczyzna atakuje Ruara.
smukly czujny mezczyzna schodzi z gory.
bladoskora skosnooka mutantka umarla.
Ruar zabil bladoskora skosnooka mutantke.
Duch bladoskorej skosnookiej mutantki podaza na zachod.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Baldar, Grozna jednooka mutantka i ogromny grozny ogr.

smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja jednooki rumiany mutant.
Baldar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Elenril.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah i Vister.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
> 
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Czego chcesz zaprzestac?
> Powyjmij co z czego?
> Alez kunsztowna hebanowa pochwa elficka jest pusta...
> Powyjmij co z czego?
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> Ogladasz dokladnie Baldara.

Jest krzaczastym dziobatym krasnoludem, znanym jako:
Baldar z Twierdzy Karak Varn, Templariusz Rhasnetha zwany Niszczycielem Rozumu, krasnolud.
Cala szyja, jej boki oraz kark krasnoluda ozdobiona jest zwyczajnym, w calosci wyblaklym motywem skomplikowanej starozytnej runy.
Walczy z Aenyellem.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Trzyma smukly zmiennoksztaltny miecz w lewej rece oraz smukly demoniczny miecz w prawej rece.
Do pasa ma przytroczone zamkniety skorzany woreczek, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i lampe.
Na plecach nosi otwarty skorzany plecak.
Posiada wspaniala, polyskujaca w swietle srebrzysta brode spieta w kilku miejscach zlotymi sprzaczkami.
Od stop do glow zakuty jest w stalowe plyty porytego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole Rhasnetha, jednego z mrocznych bogow.
Nosi kunsztowny srebrny pierscien z malachitem.
> Mruzac drapieznie oczy ruszasz do ataku na Baldara.
> Wskazujesz Baldara jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Baldara jako cel nastepnego ataku.
> Przedstawiasz Baldara wszystkim.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka i ogromny grozny ogr.

smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go Thrangorn, Baldar i jednooki rumiany mutant.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Elenril.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuja go Sheeah i Vister.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
> 
Ruar syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Baldara.
Aenyell z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Baldara.
Letalia wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Baldarem.
Vister zrecznie zaslania cie przed ciosami ogromnego groznego ogra.
Grozna jednooka mutantka wykonuje zamaszyste ciecie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku iskrzaca zdobiona bulawa.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na ciebie!
ogromny grozny ogr wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Vister syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Baldara.
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sheeah.
Elenril bierze cialo bladoskorej skosnookiej mutantki.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuja go Baldar, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
Sheeah sprezystym skokiem dopada Baldara i atakuje go.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Sheeah.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna Baldar rzuca sie do ataku na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na Sheeah!
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
Ledwo muskasz Baldara iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Lekko ranisz Baldara posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w lewe ramie.
chudy skosnooki gnom schodzi z gory.
Baldar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Elenril, Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia.
Sheeah jest w dobrym stanie. Atakuja ja smukly czujny mezczyzna, Thrangorn, Baldar i jednooki rumiany mutant.
smukly czujny mezczyzna calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
ogromny grozny ogr wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Sheeah.
chudy skosnooki gnom wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
Mowisz: Wlazic
> 
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Baldara przed ciosami Letalii.
Letalia probuje zaatakowac Baldara, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Baldara, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Sheeah calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
Mowisz: Wlazic
> 
Letalia probuje zaatakowac Baldara, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Baldara, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Mowisz: Wlazic
> 
Letalia rzuca sie na Baldara przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  Baldara.  
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, wspinajacy sie smukly czujny mezczyzna, Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Ruar jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Elenril, wspinajaca sie Sheeah, Ruar, Aenyell, Vister i Letalia.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, wspinajacy sie smukly czujny mezczyzna, Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Ledwo muskasz Baldara iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
Ledwo muskasz Baldara posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
Thrangorn spoglada na wspinajaca sie Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje wspinajaca sie Sheeah.
smukly czujny mezczyzna znika ci z oczu.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Baldara przed ciosami Elenrila, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Elenril calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
Sheeah jest ranna. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Baldara przed ciosami Letalii.
Baldar jest lekko ranny. Atakujesz go ty, wspinajacy sie Elenril, wspinajaca sie Sheeah, Ruar, Aenyell i Vister.
Baldar powoli dochodzi do siebie.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Ruar jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Baldar jest lekko ranny. Atakujesz go ty, wspinajacy sie Elenril, wspinajaca sie Sheeah, Ruar, Aenyell i Vister.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah znika ci z oczu.
Vister calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuje ja Thrangorn.
W jamie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
chudy skosnooki gnom, Thrangorn, wspinajacy sie Elenril, Ruar, Aenyell, wspinajacy sie Vister, Letalia, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Wraz z wspinajacym sie Elenrilem, Ruarem, Aenyellem i wspinajacym sie Visterem, koncentrujesz sie na walce z Baldarem.
Thrangorn koncentruje sie na walce z Letalia.
jednooki rumiany mutant koncentruje sie na walce z Ruarem.
Baldar koncentruje sie na walce z Elenrilem.
Grozna jednooka mutantka koncentruje sie na walce z Visterem.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar i ogromny grozny ogr.
Ruar jest w dobrym stanie. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuje ja Thrangorn.
Baldar jest lekko ranny. Atakujesz go ty, wspinajacy sie Elenril, Ruar, Aenyell i wspinajacy sie Vister.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Baldara przed ciosami wspinajacego sie Vistera.
Jestes wypoczety.
Ledwo muskasz Baldara posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
ogromny grozny ogr wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Jestes troche zmeczony.
W jamie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
chudy skosnooki gnom, Thrangorn, wspinajacy sie Elenril, Ruar, Aenyell, wspinajacy sie Vister, Letalia, Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Wraz z wspinajacym sie Elenrilem, Ruarem i Aenyellem, koncentrujesz sie na walce z Baldarem.
jednooki rumiany mutant koncentruje sie na walce z Ruarem.
chudy skosnooki gnom, wraz z Grozna jednooka mutantka walczy z Visterem.
Thrangorn i ogromny grozny ogr koncentruja sie na walce z Letalia.
Baldar koncentruje sie na walce z Elenrilem.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go wspinajacy sie Vister.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Ruar jest w dobrym stanie. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuja go chudy skosnooki gnom i Grozna jednooka mutantka.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja Thrangorn i ogromny grozny ogr.
Baldar jest lekko ranny. Atakujesz go ty, wspinajacy sie Elenril, Ruar i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
chudy skosnooki gnom wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Baldara przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Elenril znika ci z oczu.
Dziki taniec z ostrzami smuklych mieczy pozwala rozpedzic Baldarowi obie bronie do niewyobrazalnych predkosci. Jednak gdy twoj przeciwnik rzuca sie do ataku na ciebie, brzeszczoty jego mieczy tna zaledwie powietrze.
Dziki taniec z ostrzami smuklych mieczy pozwala rozpedzic Baldarowi obie bronie do niewyobrazalnych predkosci. Jednak gdy twoj przeciwnik rzuca sie do ataku na ciebie, brzeszczoty jego mieczy tna zaledwie powietrze.
Baldar calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
Aenyell calkiem sprawnie radzac sobie ze wspinaczka po korzeniach zaczyna wspinac sie na powierzchnie.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
W jamie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
chudy skosnooki gnom, Thrangorn, Ruar, wspinajacy sie Aenyell, wspinajacy sie Vister, Letalia, wspinajacy sie Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Wraz z Ruarem i wspinajacym sie Aenyellem, walczysz z Baldarem.
Letalia koncentruje sie na walce z Grozna jednooka mutantka.
chudy skosnooki gnom, Thrangorn, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant koncentruja sie na walce z Letalia.
Wspinajacy sie Vister koncentruje sie na walce z chudym skosnookim gnomem.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny. Atakuje cie wspinajacy sie Baldar.

chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go wspinajacy sie Vister.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, Thrangorn, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Baldar jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Ruar i wspinajacy sie Aenyell.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
> 
Vister znika ci z oczu.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Letalie!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Baldar jest ranny. Atakujesz go ty, Ruar i wspinajacy sie Aenyell.
W jamie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
chudy skosnooki gnom, Thrangorn, Ruar, wspinajacy sie Aenyell, Letalia, wspinajacy sie Baldar, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Wraz z Ruarem i wspinajacym sie Aenyellem, walczysz z Baldarem.
chudy skosnooki gnom, Thrangorn, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant koncentruja sie na walce z Letalia.
Grozna jednooka mutantka koncentruje sie na walce z Aenyellem.
> 
Letalia jest lekko ranna. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, Thrangorn, ogromny grozny ogr i jednooki rumiany mutant.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Baldara przed ciosami Ruara.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz zamaszysty cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Baldara w nogi ledwo muskajac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Baldar znika ci z oczu.
Baldar uciekl ci.
Koncentrujesz sie na walce z Grozna jednooka mutantka.
Aenyell znika ci z oczu.
Korzystajac z korzeni jak ze szczebli drabiny zaczynasz wspinac sie na powierzchnie.
> 
Mozolnie pniesz sie w gore.
Baldar atakuje Letalie.
Baldar schodzi z gory.
Baldar jest w zlej kondycji.
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Ruar sprezystym skokiem dopada Baldara i atakuje go.
Nie mozesz tego zrobic, gdyz jestes zajety wspinaczka. Jesli chcesz robic cos innego, musisz .
> Nie mozesz tego zrobic, gdyz jestes zajety wspinaczka. Jesli chcesz robic cos innego, musisz .
> 
Docierasz na gore.
Uciekles Baldarowi, ogromnemu groznemu ogrowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, jednookiemu rumianemu mutantowi i groznej jednookiej mutantce.
Gesty las.
Aenyell, Vister i Elenril.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Aenyell, Vister i Elenril.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
> 
Baldar wspina sie z dolu.
Baldar jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Aenyell, Vister i Elenril.
Czego chcesz zaprzestac?
> Powyjmij co z czego?
> Alez kunsztowna hebanowa pochwa elficka jest pusta...
> Powyjmij co z czego?
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> Ogladasz dokladnie Baldara.

Jest krzaczastym dziobatym krasnoludem, znanym jako:
Baldar z Twierdzy Karak Varn, Templariusz Rhasnetha zwany Niszczycielem Rozumu, krasnolud.
Cala szyja, jej boki oraz kark krasnoluda ozdobiona jest zwyczajnym, w calosci wyblaklym motywem skomplikowanej starozytnej runy.
Walczy z Elenrilem.
Zdaje sie byc ciezko ranny.
Trzyma smukly zmiennoksztaltny miecz w lewej rece oraz smukly demoniczny miecz w prawej rece.
Do pasa ma przytroczone zamkniety skorzany woreczek, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i lampe.
Na plecach nosi otwarty skorzany plecak.
Posiada wspaniala, polyskujaca w swietle srebrzysta brode spieta w kilku miejscach zlotymi sprzaczkami.
Od stop do glow zakuty jest w stalowe plyty porytego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole Rhasnetha, jednego z mrocznych bogow.
Nosi kunsztowny srebrny pierscien z malachitem.
> Juz walczysz z Baldarem.
> Wskazujesz Baldara jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Baldara jako cel nastepnego ataku.
> Przedstawiasz Baldara wszystkim.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Ku twojemu zdumieniu, Sheeah pojawila sie nagle tuz obok ciebie!
Sheeah z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Baldara.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Baldar jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Sheeah jest ranna.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Baldar jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Sheeah jest ranna.
> 
chudy skosnooki gnom atakuje Aenyella.
chudy skosnooki gnom wspina sie z dolu.
Baldar powoli dochodzi do siebie.
Letalia atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Letalia wspina sie z dolu.
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz szeroki zamach i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Baldara w lewe ramie raniac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Lekko ranisz Baldara posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Baldar uciekl ci.
Koncentrujesz sie na walce z chudym skosnookim gnomem.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz chudego skosnookiego gnoma w nogi lekko raniac go posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Baldar podaza na polnocny-wschod.
chudy skosnooki gnom zaczyna schodzic do jamy.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Letalia, Aenyell, Vister i Elenril.
Uciekles schodzacemu w dol chudemu skosnookiemu gnomowi.
Gesty las.
Baldar.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz Baldara.
Letalia atakuje Baldara.
Aenyell atakuje Baldara.
Vister atakuje Baldara.
Elenril atakuje Baldara.
Sheeah atakuje Baldara.
> 
Baldar uciekl ci.
Baldar podaza na polnoc.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes w dobrym stanie.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Szarawy duzy jelen.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Sheeah jest lekko ranna.
Gesty las.
[smukly czujny mezczyzna].
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocy.
smukly czujny mezczyzna wychodzi z ukrycia.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Elenril atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Aenyell atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Letalia atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
> 
Letalia jest ciezko ranna.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
smukly czujny mezczyzna uciekl ci.
smukly czujny mezczyzna podaza na polnoc.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Aenyell mowi: Let forma.
Gesty las.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Elenril chowa cos.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocy.
> 
Spalony las.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Baldar i rudowlosy podejrzliwy polelf.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz Baldara.
Sheeah atakuje Baldara.
Elenril atakuje Baldara.
Vister atakuje Baldara.
Aenyell atakuje Baldara.
Letalia atakuje Baldara.
> 
Baldar jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Baldar uciekl ci.
Baldar podaza na polnocny-wschod.
Czego chcesz zaprzestac?
> Powyjmij co z czego?
> Alez kunsztowna hebanowa pochwa elficka jest pusta...
> Powyjmij co z czego?
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> Umm, co chcesz ocenic?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> Kogo chcesz przedstawic?
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
Rudowlosy podejrzliwy polelf jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
Bury pomrukujacy niedzwiedz jest w swietnej kondycji.
> 
Bury pomrukujacy niedzwiedz atakuje Elenrila.
Aenyell wspiera Elenrila w walce z burym pomrukujacym niedzwiedziem.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Bialoszary grozny borsuk i rudawy smukly gronostaj.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludnia.
> 
Bury duzy jelen kopie ziemie racica.
Grabowe Grady.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Baldar.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz Baldara.
Letalia atakuje Baldara.
Aenyell atakuje Baldara.
Vister atakuje Baldara.
Elenril atakuje Baldara.
Sheeah atakuje Baldara.
> 
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego miecza ledwo musnac cie w nogi.
Jestes lekko ranny. Atakuje cie Baldar.
Glos mezczyzny mowi sykliwie w Mrocznej Mowie, ale nie udaje ci sie zrozumiec ani slowa.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Baldar uciekl ci.
Ku twojemu zdumieniu, smukly czujny mezczyzna pojawil sie nagle tuz obok ciebie!
Koncentrujesz sie na walce z smuklym czujnym mezczyzna.
Ledwo muskasz smuklego czujnego mezczyzne iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz posrebrzanym szerokim katzbalgerem cios, ktory ma zmasakrowac smuklego czujnego mezczyzne. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
Baldar podaza na wschod.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes lekko ranny.
Sheeah jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
smukly czujny mezczyzna jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Elenril, Aenyell i Letalia.
> 
smukly czujny mezczyzna jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Elenril, Aenyell i Letalia.
smukly czujny mezczyzna uciekl ci.
smukly czujny mezczyzna podaza na poludnie.
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Jestes zmeczony.
Zwilgle Uroczysko.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
> 
Jestes w dobrym stanie.
Jestes troche zmeczony.
Zwilgle Uroczysko.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Elenril otwiera pojemny woreczek z kozlej skory.
Elenril bierze zolty jasny kwiat z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril zjada zolty jasny kwiat.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Elenril zamyka pojemny woreczek z kozlej skory.
Aenyell robi cos, a sterczace ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora szpikulce chowaja sie z chrzestem dobrze naoliwionych sprezyn.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Mowisz: Kto zostal?
> 
Aenyell otwiera elfi woreczek z jeleniej skory.
Aenyell bierze zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z jeleniej skory.
Aenyell zamyka elfi woreczek z jeleniej skory.
Szpikulce sterczace ze styliska misternego obosiecznego topora z chrzestem sie wen chowaja.
Aenyell opuszcza misterny obosieczny topor.
Aenyell zjada zolty jasny kwiat.
Aenyell pelnym opanowania ruchem siega po misterny obosieczny topor.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Elenril mowi zimno: Ukrylem jej cialo wczesniej.
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
Bury duzy jelen jest w swietnej kondycji.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocy.
> 
Grabowe Grady.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Bialoszary grozny borsuk i rudawy smukly gronostaj.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Zylasty zawziety mezczyzna i zylasty energiczny mezczyzna.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
[Cialo bladoskorej skosnookiej mutantki].
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Jestes zmeczony.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Szarawy duzy jelen.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ciezko ranna.
Szarawy duzy jelen jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes troche zmeczony.
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ochlon troche po walce!
> 
Wskazujesz Letalie jako cel obrony.
> 
Thrangorn, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i chudy skosnooki gnom przybywaja z polnocnego-zachodu.
Thrangorn atakuje Letalie.
smukly czujny mezczyzna atakuje Aenyella.
jednooki rumiany mutant atakuje Aenyella.
ogromny grozny ogr atakuje Aenyella.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Sheeah przestaje szukac sladow.
chudy skosnooki gnom atakuje Sheeah.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant i smukly czujny mezczyzna podazaja na poludniowy-zachod.
Thrangorn, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i chudy skosnooki gnom przybywaja z poludniowego-zachodu.
Thrangorn atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje Sheeah.
Grozna jednooka mutantka atakuje Letalie.
Ruszasz niespiesznie na wschod.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Thrangorn ledwo muska cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w korpus.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, Thrangornowi, groznej jednookiej mutantce, ogromnemu groznemu ogrowi, chudemu skosnookiemu gnomowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Sheeah jest ranna.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z poludnia.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia przybywaja za toba z zachodu.
> 
Jestes zmeczony.
Grabowe Grady.
[Ruar].
Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ciezko ranna.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
[Ruar] kiwa glowa.
Wskazujesz Letalie jako cel obrony.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Sheeah jest lekko ranna.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ciezko ranna.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Letalia mowi: /zl
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ciezko ranna.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ciezko ranna.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Jestes troche zmeczony.
Letalia otwiera pojemny woreczek z kozlej skory.
Letalia bierze trzy czterokanciaste rozgalezione lodygi z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Letalia zamyka pojemny woreczek z kozlej skory.
Letalia rozgryza trzy czterokanciaste rozgalezione lodygi.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ciezko ranna.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Aenyell jest w dobrym stanie.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest ciezko ranna.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Letalia jest w zlej kondycji.
Dwa dziecioly, pelne zapalczywosci, draza drzewo z zajadlym stukotem.
Mowisz: Nic wiecej nie masz?
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest lekko ranny.
> 
Grabowe Grady.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Letalia otwiera elfi woreczek z dziczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z dziczej skory.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes troche zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podchmielony.
Wiek: 610 dni 3 godziny 48 minut 2 sekundy.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, zapalona wysoka biala swiece, poreczny kompas, nakrapiana laske cukrowa i wysoka biala swiece.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Grabowe Grady.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Grabowe Grady.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Elenril mowi zimno: Mutantka tez cos miala chyba.
Aenyell zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Sheeah zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Elenril zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Zrecznie zaslaniasz Letalie przed ciosami wrogow.
> 
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
> 
Aenyell siega do pasa po skorzany buklak i pociaga z niego troche anyzowki.

Grabowe Grady.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
W chwili gdy [Sheeah] dobywa szkarlatnego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
W chwili gdy [Sheeah] unosi w gore sztandar, przez chwile jej sylwetka zostaje otoczona jasnym swiatlem.
Grabowe Grady.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest lekko ranna.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Aenyell mowi: Baldar ledwo cieply dolaczyl do nich ?
Letalia otwiera elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia otula sie szczelnie ciemnozielonym elfim plaszczem.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Trzymany przez [Ruara] gwarek Gamon skrzypi cichutko z zadowoleniem.
Mowisz: Chyba tak
> 
Jestes wypoczety.
[Ruar] mruczy: Jakos go walnalem mocno.
Letalia otwiera elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Letalia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z dziczej skory.
Letalia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Letalia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego pojemnego woreczka z kozlej skory.
[Ruar] mruczy: Chyba bo nie widzialem kogo.
[Elenril] mowi zimno do [Ruara]: Tak jak te mutantke.
[Elenril] usmiecha sie okrutnie.
Mowisz: Z nimi nie bylo
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Grabowe Grady.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
[Sheeah] rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego czarnego woreczka.
[Sheeah] rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego szarego woreczka.
[Sheeah] rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Grabowe Grady.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Grabowe Grady.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
[Ruar] usmiecha sie lekko.
Aenyell rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z jeleniej skory.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Aenyell rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z lisiej skory.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
[Elenril] mowi zimno do [Ruara]: Roztrzaskales jej glowe, ale cialo bylo lzejsze dzieki temu.
Aenyell rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z rysiej skory.
[Elenril] usmiecha sie bezwzglednie.
Grabowe Grady.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i [Ruar].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
[Ruar] jest w dobrym stanie.
> 
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podchmielony.
Wiek: 610 dni 3 godziny 49 minut 12 sekund.
> 
Letalia otwiera elfi woreczek z dziczej skory.
Letalia bierze dwa jasnopomaranczowe kwiaty z otwartego elfiego woreczka z dziczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z dziczej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia przyklada jasnopomaranczowy kwiat.
Letalia przyklada jasnopomaranczowy kwiat.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant i smukly czujny mezczyzna przybywaja z zachodu.
Elenril wychodzi z ukrycia.
chudy skosnooki gnom atakuje Elenrila.
Grozna jednooka mutantka atakuje Elenrila.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
jednooki rumiany mutant atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
Thrangorn rzuca sie na Letalie, lecz Elenril staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Vistera!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Elenrila!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Elenrilem.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Grozna jednooka mutantka siega do wyszukanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego poteznego smolistoczarnego topora bojowego.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, ogromnemu groznemu ogrowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Zwilgle Uroczysko.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Bialoszary grozny borsuk i rudawy smukly gronostaj.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: Nie ma go
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Letalia otwiera elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Spalony las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
[Cialo bladoskorej skosnookiej mutantki].
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Ruar otula sie szczelnie grubym welnianym pledem.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes wypoczety.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Letalia otwiera elfi woreczek z dziczej skory.
Letalia bierze dwa okraglawe aromatyczne liscie z otwartego elfiego woreczka z dziczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z dziczej skory.
Aenyell robi cos, a sterczace ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora szpikulce chowaja sie z chrzestem dobrze naoliwionych sprezyn.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia rozciera okraglawy aromatyczny lisc.
Letalia rozciera okraglawy aromatyczny lisc.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Ochlon troche po walce!
> 
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril chowa kunsztowny mithrylowy topor bojowy do ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril chowa smukly grawerowany nadziak bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Thrangorn, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i chudy skosnooki gnom przybywaja z polnocnego-wschodu.
smukly czujny mezczyzna atakuje Aenyella.
jednooki rumiany mutant atakuje Ruara.
ogromny grozny ogr atakuje Vistera.
Grozna jednooka mutantka atakuje Sheeah.
chudy skosnooki gnom atakuje Sheeah.
Thrangorn rzuca sie na Letalie, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna Grozna jednooka mutantka rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Vistera!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Uciekles chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Sheeah jest lekko ranna.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
chudy skosnooki gnom, Grozna jednooka mutantka, ogromny grozny ogr, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i Thrangorn.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Sheeah atakuje ogromnego groznego ogra.
Elenril atakuje ogromnego groznego ogra.
Vister atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Aenyell atakuje grozna jednooka mutantke.
Letalia atakuje ogromnego groznego ogra.
Ruar atakuje jednookiego rumianego mutanta.
> 
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Letalie, lecz Aenyell zagradza jej droge.
Thrangorn ledwo muska cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w glowe.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
[Cialo bladoskorej skosnookiej mutantki].
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Jestes wypoczety.
Letalia jest ranna.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Mowisz: Ranny ktorys jest?
> 
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podchmielony.
Wiek: 610 dni 3 godziny 50 minut 8 sekund.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, zapalona wysoka biala swiece, poreczny kompas, nakrapiana laske cukrowa i wysoka biala swiece.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon rozklada na chwile skrzydla i macha nimi kilkukrotnie.
Siegasz do pasa po skorzany buklak i pijesz z niego troche anyzowki.
> 
Jestes podpity.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Jestes wypoczety.
Jestes mentalnie zmeczony.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Aenyell mowi: Nie zdazylem.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 50 minut 24 sekundy.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, zapalona wysoka biala swiece, poreczny kompas, nakrapiana laske cukrowa i wysoka biala swiece.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Wiatr bawi sie zeschlymi liscmi, unoszac je w gore w spiralnym wirze.
Gasisz wysoka biala swiece.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 50 minut 28 sekund.
> 
Sposrod piecdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Aenyell aen Bluast Geve, Bojownik o Wolnosc Elfow, Doradca Komanda           
      Scoia'tael, elf                                                        
Ataman Weteran Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, polelf
Celeste Tanczaca w Blasku Gwiazd, elfka
Daggerro z Novigradu, Templariusz Malala zwany Niszczycielem Nadziei,        
      Odwieczny Straznik Swiatyni Mrocznych Bogow, mezczyzna                 
*Egvene Aesling, Smiala Eksploratorka Lasu, Starsza Rady Osadnikow, Jedna z  
      Lesnego Kregu, kobieta                                                 
Elenril aep Gaen'veach, Legendarny Wojownik Scoia'tael, elf
*Kelebor, mezczyzna
Letalia aen Dol Blathanna, Fanatyczna Wojowniczka Scoia'tael, elfka
Mori aen Dol Blathanna, Krwawy Plomien Aelirenn, Doradca Komanda             
      Scoia'tael, elf                                                        
Orrgar 'Bialobrody' Arrgrinsson, Zabojca Trolli z grupy Krunk-Ruvalk,        
      krasnolud                                                              
Ruar Rangen z Twierdzy Mons Arx, Msciciel Brugge, krasnolud
Sheeah aen Dol Blathanna, Wrzaskliwa Czlonkini Lesnej Bandy, elfka
Thrangorn Templariusz Slaanesha zwany Wiodacym w Otchlan, Ten Ktory Czerpie  
      Rozkosz ze Smierci, mezczyzna                                          
Vister aen Bluast Geve, Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, elf
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Aenyell zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Letalia otwiera elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia bierze dwa ciemne poskrecane klacza z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Letalia zamyka elfi woreczek z zajeczej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia otula sie szczelnie ciemnozielonym elfim plaszczem.
Letalia rozgryza ciemne poskrecane klacze.
Letalia rozgryza ciemne poskrecane klacze.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Ruar jest w swietnej kondycji.
Mowisz: Cos szybciej Letalia musisz sie leczyc
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Takze trilill...gwriiik.
Mruczysz marudnie.
> 
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 50 minut 52 sekundy.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 50 minut 58 sekund.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Aenyell mowi: Mniej ich bez Baldara.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Jestes w swietnej kondycji.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 51 minut 26 sekund.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Letalia otwiera pojemny woreczek z kozlej skory.
Letalia bierze dwa fioletowe zwarte kwiatostany z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Letalia zamyka pojemny woreczek z kozlej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia chowa poszczerbiony obureczny miecz do inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia przyklada fioletowy zwarty kwiatostan.
Letalia przyklada fioletowy zwarty kwiatostan.
Letalia wyjmuje poszczerbiony obureczny miecz z inkrustowanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Elenril mowi zimno: Mutantka tez miala sporo woreczkow przy sobie.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 51 minut 46 sekund.
> 
Sposrod piecdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Aenyell aen Bluast Geve, Bojownik o Wolnosc Elfow, Doradca Komanda           
      Scoia'tael, elf                                                        
Ataman Weteran Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, polelf
Celeste Tanczaca w Blasku Gwiazd, elfka
Daggerro z Novigradu, Templariusz Malala zwany Niszczycielem Nadziei,        
      Odwieczny Straznik Swiatyni Mrocznych Bogow, mezczyzna                 
*Egvene Aesling, Smiala Eksploratorka Lasu, Starsza Rady Osadnikow, Jedna z  
      Lesnego Kregu, kobieta                                                 
Elenril aep Gaen'veach, Legendarny Wojownik Scoia'tael, elf
*Kelebor, mezczyzna
Letalia aen Dol Blathanna, Fanatyczna Wojowniczka Scoia'tael, elfka
Mori aen Dol Blathanna, Krwawy Plomien Aelirenn, Doradca Komanda             
      Scoia'tael, elf                                                        
Orrgar 'Bialobrody' Arrgrinsson, Zabojca Trolli z grupy Krunk-Ruvalk,        
      krasnolud                                                              
Ruar Rangen z Twierdzy Mons Arx, Msciciel Brugge, krasnolud
Sheeah aen Dol Blathanna, Wrzaskliwa Czlonkini Lesnej Bandy, elfka
Thrangorn Templariusz Slaanesha zwany Wiodacym w Otchlan, Ten Ktory Czerpie  
      Rozkosz ze Smierci, mezczyzna                                          
Vister aen Bluast Geve, Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, elf
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Aenyell mowi: Wziete ?
Elenril kreci zimno glowa.
Gesty las.
Szary maly zajac.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Elenril atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Vister atakuje grozna jednooka mutantke.
Aenyell atakuje ogromnego groznego ogra.
Letalia atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Ruar atakuje jednookiego rumianego mutanta.
> 
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
ogromny grozny ogr lekko muska cie w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, Thrangornowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
> 
Elenril wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril chowa kunsztowny mithrylowy topor bojowy do ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril chowa smukly grawerowany nadziak bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
> 
Elenril mowi zimno: Ukrylem cialo.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, [Elenril] i [Sheeah].
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Thrangorn, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom przybywaja z polnocnego-wschodu.
Thrangorn atakuje Ruara.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Grozna jednooka mutantka atakuje Aenyella.
Thrangorn rzuca sie na Letalie, lecz Aenyell staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna Grozna jednooka mutantka rzuca sie do ataku na Letalie!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Letalia jest lekko ranna. Atakuja ja ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna i Grozna jednooka mutantka.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Uciekles Thrangornowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, chudemu skosnookiemu gnomowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Letalia jest ranna.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Elenril mowi zimno: Moze znalezli...
Vister siega do pasa po okragly buklak i pociaga z niego troche anyzowki.
Wskazujesz Letalie jako cel obrony.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon wygladza dziobem piora na skrzydle i ogonie.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Elenril mowi zimno: PRzebiegalismy obok kilka razy.
Sa to smetne pozostalosci po jakims czlowieku.
Zauwazasz przy niej czarna wygieta szable, poreczna dluga szable, zdobione blyszczace lusterko, trzy zamkniete skorzane woreczki, wielobarwny labrador, mithrylowa mahakamska kolczuge, pare ciezkich czarnych butow, ciezkie czarne nagolenniki, czarny inkrustowany helm, dwie lampy, zamkniety prosty skorzany woreczek, dwa zamkniete brazowe woreczki, dwa zamkniete szarawe skorzane woreczki, podluzny buklak, zamkniety prosty skorzany plecak, dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie i zamknieta ciemnoniebieska runiczna sakiewke.
> 
Elenril bierze zamknieta ciemnoniebieska runiczna sakiewke z sterty szczatkow mutantki.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Wskazujesz [sterte szczatkow mutantki].
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
> 
Elenril bierze trzy zamkniete skorzane woreczki, zamkniety prosty skorzany woreczek, dwa zamkniete brazowe woreczki i dwa zamkniete szarawe skorzane woreczki z sterty szczatkow mutantki.
Thrangorn, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom przybywaja z zachodu.
Thrangorn atakuje Letalie.
jednooki rumiany mutant atakuje Letalie.
Grozna jednooka mutantka atakuje Aenyella.
smukly czujny mezczyzna atakuje Aenyella.
ogromny grozny ogr atakuje Elenrila.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna Grozna jednooka mutantka rzuca sie do ataku na Letalie!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Uciekles Thrangornowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, chudemu skosnookiemu gnomowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
> 
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Elenril daje trzy zamkniete skorzane woreczki, zamkniety prosty skorzany woreczek, dwa zamkniete brazowe woreczki i dwa zamkniete szarawe skorzane woreczki Letalii.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
[Elenril] otwiera ciemnoniebieska runiczna sakiewke.
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
[Elenril] macha reka z rezygnacja.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant i kleczacy na ziemi Thrangorn.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz ogromnego groznego ogra.
Thrangorn przestaje szukac sladow.
Vister atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Aenyell atakuje Thrangorna.
Letalia atakuje grozna jednooka mutantke.
Ruar atakuje jednookiego rumianego mutanta.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Uciekles ogromnemu groznemu ogrowi, Thrangornowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, chudemu skosnookiemu gnomowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt na szczycie pagorka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril mowi zimno: Miala tez mahakamska kolczuge.
Ochlon troche po walce!
> 
Potwierdzasz.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka i jednooki rumiany mutant przybywaja z zachodu.
Thrangorn atakuje cie!
chudy skosnooki gnom atakuje Vistera.
ogromny grozny ogr atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka atakuje Ruara.
jednooki rumiany mutant atakuje Vistera.
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom podazaja na polnocny-wschod.
Ochlon troche po walce!
> 
Ruszasz razno na poludniowy-zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Ruszasz niespiesznie na zachod.
Posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt na szczycie pagorka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Aenyell mowi: Podmeczeni sa.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Sa to smetne pozostalosci po jakims czlowieku.
Zauwazasz przy niej czarna wygieta szable, poreczna dluga szable, zdobione blyszczace lusterko, wielobarwny labrador, mithrylowa mahakamska kolczuge, pare ciezkich czarnych butow, ciezkie czarne nagolenniki, czarny inkrustowany helm, dwie lampy, podluzny buklak, zamkniety prosty skorzany plecak i dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Takze ...
Elenril bierze mithrylowa mahakamska kolczuge z sterty szczatkow mutantki.
Mowisz: Wezcie kolczuge, wywalcie cos
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes wypoczety.
Stado krukow obwieszcza smetnym krakaniem, ze gdzies niedaleko moze sie rozpoczac uczta padlinozercow.
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell bierze czarny inkrustowany helm z sterty szczatkow mutantki.
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Elenril otwiera ciemnozielony skorzany plecak.
Gesty las.
[Sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Ostatnie promienie zachodzacego slonca znikaja za horyzontem. Rozpoczyna sie noc.
Aenyell odklada czarny inkrustowany helm.
Gesty las.
Czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril zdejmuje z siebie szmaragdowozlota smocza karacene.
Elenril wklada szmaragdowozlota smocza karacene do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
Czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
Czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril zaklada mithrylowa mahakamska kolczuge.
Ochlon troche po walce!
> 
Gesty las.
Czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Elenril zamyka ciemnozielony skorzany plecak.
Gesty las.
Czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Aenyell bierze zamkniety prosty skorzany plecak z sterty szczatkow mutantki.
Zrecznie zaslaniasz Letalie przed ciosami wrogow.
> 
Gesty las.
Czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Aenyell otwiera prosty skorzany plecak.

Wskazujesz Letalie jako cel obrony.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell bierze zamkniety szarawy skorzany woreczek z otwartego prostego skorzanego plecaka.
Ruar zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 53 minuty 56 sekund.
> 
Aenyell rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego szarawego skorzanego woreczka.
Jestes w pelni wypoczety.
Aenyell odklada otwarty prosty skorzany plecak.
[Sheeah] starannie przypina poreczny kompas do pasa.
Aenyell mowi: Sierzygon.
Aenyell otwiera zielony podrozny plecak.
Aenyell bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety elfi woreczek z jeleniej skory do otwartego zielonego podroznego plecaka.
Aenyell bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety elfi woreczek z lisiej skory do otwartego zielonego podroznego plecaka.
Aenyell bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety elfi woreczek z rysiej skory do otwartego zielonego podroznego plecaka.
Aenyell wklada zamkniety szarawy skorzany woreczek do otwartego zielonego podroznego plecaka.
Gesty las.
Otwarty prosty skorzany plecak, czarny inkrustowany helm i [sterta szczatkow mutantki].
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell zamyka zielony podrozny plecak.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 54 minuty 14 sekund.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka i jednooki rumiany mutant przybywaja z polnocnego-zachodu.
Thrangorn atakuje cie!
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka atakuje Ruara.
Letalia jest lekko ranna.
Thrangorn rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Visterem.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Wykorzystujac dogodna sytuacje, chudy skosnooki gnom rzuca sie na ciebie, jednak ty zrecznie unikasz ciosu.
Zabkowana klinga czarnego ciezkiego noza bojowego chudego skosnookiego gnoma dotyka cie w glowe pozostawiajac nieznaczne zadrapanie.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Aenyell mowi: Szesc ich.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon wydaje z siebie radosne trele.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ruar mruczy w Starszej Mowie: Zabijmy wszystkich?
Elenril usmiecha sie okrutnie.
Ruar usmiecha sie tepo.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 55 minut 4 sekundy.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 55 minut 6 sekund.
> 
Sposrod piecdziesieciu szesciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Aenyell aen Bluast Geve, Bojownik o Wolnosc Elfow, Doradca Komanda           
      Scoia'tael, elf                                                        
Ataman Weteran Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, polelf
Celeste Tanczaca w Blasku Gwiazd, elfka
Daggerro z Novigradu, Templariusz Malala zwany Niszczycielem Nadziei,        
      Odwieczny Straznik Swiatyni Mrocznych Bogow, mezczyzna                 
Egvene Aesling, Smiala Eksploratorka Lasu, Starsza Rady Osadnikow, Jedna z   
      Lesnego Kregu, kobieta                                                 
Elenril aep Gaen'veach, Legendarny Wojownik Scoia'tael, elf
*Kelebor, mezczyzna
Letalia aen Dol Blathanna, Fanatyczna Wojowniczka Scoia'tael, elfka
Mori aen Dol Blathanna, Krwawy Plomien Aelirenn, Doradca Komanda             
      Scoia'tael, elf                                                        
Orrgar 'Bialobrody' Arrgrinsson, Zabojca Trolli z grupy Krunk-Ruvalk,        
      krasnolud                                                              
Ruar Rangen z Twierdzy Mons Arx, Msciciel Brugge, krasnolud
Sheeah aen Dol Blathanna, Wrzaskliwa Czlonkini Lesnej Bandy, elfka
Thrangorn Templariusz Slaanesha zwany Wiodacym w Otchlan, Ten Ktory Czerpie  
      Rozkosz ze Smierci, mezczyzna                                          
Vister aen Bluast Geve, Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, elf
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
[Sheeah], Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Takze ten.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe osmiu osob i prowadza na polnocny-zachod.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe siedmiu osob i prowadza na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell robi cos, a sterczace ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora szpikulce chowaja sie z chrzestem dobrze naoliwionych sprezyn.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell siega do pasa po skorzany buklak i pociaga z niego troche anyzowki.
Aenyell zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Elenril zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Letalia siega do pasa po skorzany buklak i pociaga z niego troche anyzowki.
Letalia siega do pasa po skorzany buklak i pociaga z niego troche anyzowki.
Ruar zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia jest ranna.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes lekko podpity.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia jest lekko ranna.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Mowisz: Cos jeszcze ziol wez Let
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 56 minut 6 sekund.
> 
Letalia otwiera pojemny woreczek z kozlej skory.
Letalia bierze trzy czterokanciaste rozgalezione lodygi z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Letalia zamyka pojemny woreczek z kozlej skory.
Letalia opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Letalia rozgryza trzy czterokanciaste rozgalezione lodygi.
Elenril mowi zimno do Letalii: Dalem Ci jej woreczki.
Elenril mowi zimno: Cos tam moze ma godnego uwagi.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant i Baldar przybywaja z polnocnego-zachodu.
Thrangorn atakuje Vistera.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna atakuje Sheeah.
Grozna jednooka mutantka atakuje Aenyella.
jednooki rumiany mutant atakuje Vistera.
Baldar atakuje Elenrila.
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Aenyella.
Thrangorn spoglada na Aenyella. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Aenyella.
W mgnieniu oka wykonujesz drapiezny skok, dopadajac grozna jednooka mutantke.
> Wskazujesz grozna jednooka mutantke jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz grozna jednooka mutantke jako cel nastepnego ataku.
> Ha! Najpierw sam ja poznaj.
> > 
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Aenyella.
Vister wspiera cie w walce z Grozna jednooka mutantka.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Ruar wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na grozna jednooka mutantke.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie ogromny grozny ogr.

Baldar jest ranny.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty, Ruar i Vister.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuja go Elenril i Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Letalia i Aenyell.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go Baldar, Grozna jednooka mutantka, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
> 
Sheeah sprezystym skokiem dopada grozna jednooka mutantke i atakuje ja.
jednooki rumiany mutant zamyka szarawy skorzany woreczek.
Aenyell w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac grozna jednooka mutantke.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Elenril wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Elenril wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na grozna jednooka mutantke.
Letalia z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na grozna jednooka mutantke.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Aenyella.
ogromny grozny ogr lekko muska cie w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
ogromny grozny ogr wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Aenyella.
Ledwo muskasz grozna jednooka mutantke iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac ja w lewe ramie.
Przeskakujace z glowicy iskrzacej zdobionej bulawy iskry porazaja grozna jednooka mutantke, gdy lekko muskasz bronia jej glowe.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Vister zrecznie zaslania Aenyella przed ciosami Baldara.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Baldar jest ranny.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go Baldar.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
> 
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
Baldar probuje wesprzec Thrangorna w walce z Aenyellem, lecz Vister zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Aenyella przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : ogromny grozny ogr  =========>  Aenyella.  
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania grozna jednooka mutantke przed twoimi ciosami.
Grozna jednooka mutantka jest lekko ranna. Atakuja ja Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Lekko ranisz chudego skosnookiego gnoma iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Wykonujesz zamaszyste ciecie posrebrzanym szerokim katzbalgerem mierzac w chudego skosnookiego gnoma, lecz ten zbija je z linii ataku czarnym ciezkim nozem bojowym.
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic grozna jednooka mutantke przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakuja ja Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
smukly czujny mezczyzna przestaje zaslaniac Baldara.
Thrangorn spoglada na Aenyella. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Aenyella.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuja go Baldar, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon stroszy piora.
Grozna jednooka mutantka jest lekko ranna. Atakuja ja Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Ledwo muskasz chudego skosnookiego gnoma iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w nogi.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, bierzesz krotki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz chudego skosnookiego gnoma w nogi lekko raniac go posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> 
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania grozna jednooka mutantke przed ciosami Aenyella.
Vister zrecznie zaslania Aenyella przed ciosami jednookiego rumianego mutanta.
Elenril zrecznie zaslania Aenyella przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
Grozna jednooka mutantka podaza na wschod.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty i Vister.
Aenyell unosi swoja blekitno-srebrna herbowa tarcze i szybko przesuwa sie za Elenrila, kryjac sie przed atakami ogromnego groznego ogra.
Wskazujesz Aenyella jako cel obrony.
> 
smukly czujny mezczyzna mowi sykliwie: Eelf too eelf, coo zaa roznicaa?
Sheeah probuje zaslonic Aenyella przed ciosami chudego skosnookiego gnoma, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Uciekles chudemu skosnookiemu gnomowi, ogromnemu groznemu ogrowi, Thrangornowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, Baldarowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Aenyell jest lekko ranny.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Szarawy duzy jelen.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest lekko ranny.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Mowisz: Baldar wrocil
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest lekko ranny.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 3 godziny 56 minut 58 sekund.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest lekko ranny.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
> 
Elenril mowi zimno: Sama uciekala mutantka.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Baldar i Grozna jednooka mutantka przybywaja z polnocnego-zachodu.
Thrangorn atakuje Aenyella.
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna atakuje Sheeah.
jednooki rumiany mutant atakuje Ruara.
Baldar atakuje Elenrila.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom.

Grozna jednooka mutantka jest lekko ranna.
Baldar jest ranny.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Elenril.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuja go Grozna jednooka mutantka i Baldar.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuje go Thrangorn.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sheeah.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Sheeah.
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Sheeah!
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
Atakujesz Baldara, lecz chudy skosnooki gnom zagradza ci droge.
> Wskazujesz Baldara jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Baldara jako cel nastepnego ataku.
> Przedstawiasz Baldara wszystkim.
> 
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sheeah.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest lekko ranna.
Baldar jest ranny.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Elenril.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakujesz go.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuja ja jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuja go Grozna jednooka mutantka i Baldar.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> Ruar probuje zaatakowac Baldara, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.

Ruar probuje zaatakowac Baldara, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Sheeah probuje zaatakowac Baldara, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
Bezskutecznie rzucasz sie na Baldara, probujac przebic sie przez jego ochrone.
> Atakujesz Baldara, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> Wskazujesz Baldara jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Baldara jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na Baldara.
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na Baldara!
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na Baldara!
Na twoj rozkaz Ruar rzuca sie do ataku na Baldara!
Na twoj rozkaz Vister rzuca sie do ataku na Baldara!
Na twoj rozkaz Sheeah rzuca sie do ataku na Baldara!
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Baldara!
> 
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
Jestes wypoczety.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest lekko ranna.
Baldar jest ranny. Atakuja go Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Grozna jednooka mutantka, Baldar, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell wychodzi zza zaslony Vistera i Elenrila.
Aenyell wspiera cie w walce z ogromnym groznym ogrem.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz znad glowy potezny zamach i zrecznie trafiasz ogromnego groznego ogra w korpus ledwo muskajac go posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Baldar jest w zlej kondycji. Atakuja go Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Baldara przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Baldara przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Sheeah jest w dobrym stanie. Atakuja ja Grozna jednooka mutantka, Baldar, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Baldara przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja Grozna jednooka mutantka, Baldar, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Baldara przed ciosami Sheeah, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Vister zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Baldara przed ciosami Sheeah.
Aenyell zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami Thrangorna.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Sheeah, lecz Vister staje mu na drodze.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Grozna jednooka mutantka atakuje Sheeah.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
Ruar rzuca sie na Baldara przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Ruar  =========>  Baldara.  
Wskazujesz Sheeah jako cel obrony.
> 
Baldar jest ciezko ranny. Atakuja go Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Sheeah, lecz Vister staje mu na drodze.
Nikt nie zaslania Baldara.
> Wydajac z siebie zlowrogie warkniecie ruszasz do walki z Baldarem.
> Wskazujesz Baldara jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Baldara jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeskakujace z glowicy iskrzacej zdobionej bulawy iskry porazaja Baldara, gdy lekko muskasz bronia jego glowe.
Baldar uciekl ci.
Koncentrujesz sie na walce z jednookim rumianym mutantem.
Ledwo muskasz jednookiego rumianego mutanta iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
Ledwo muskasz jednookiego rumianego mutanta posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
Baldar podaza na polnocny-wschod.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest lekko ranna.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuja go Elenril i Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuja go Sheeah i Aenyell.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakuja go Vister i Ruar.
Thrangorn jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuje go Thrangorn.
Letalia jest lekko ranna.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Sheeah, lecz Vister staje mu na drodze.
Uciekles ogromnemu groznemu ogrowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, groznej jednookiej mutantce, smuklemu czujnemu mezczyznie i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Aenyell jest lekko ranny.
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom przybywaja z poludniowego-zachodu.
Grozna jednooka mutantka atakuje Aenyella.
jednooki rumiany mutant atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna atakuje Ruara.
ogromny grozny ogr atakuje Elenrila.
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Aenyellem.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles chudemu skosnookiemu gnomowi, Thrangornowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce, smuklemu czujnemu mezczyznie i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, wielobarwny labrador, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, wielobarwny labrador, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Spalony las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz burego pomrukujacego niedzwiedzia.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon otrzepuje sie gwaltownie.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Gesty las.
Bialoszary grozny borsuk.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Rudawy smukly gronostaj.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Aenyell jest w dobrym stanie.
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Zwilgle Uroczysko.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Jestes wypoczety.
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Czerstwy spracowany mezczyzna klnie z cicha krolewska sluzbe.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Zarosniety energiczny mezczyzna przeciera wierzchem dloni spocona twarz.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Jestes troche zmeczony.
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Czerstwy spracowany mezczyzna klnie z cicha krolewska sluzbe.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Szarawy duzy jelen.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest lekko ranna.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Letalia jest w dobrym stanie.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka przybywaja z polnocnego-wschodu.
Thrangorn atakuje cie!
chudy skosnooki gnom atakuje Ruara.
ogromny grozny ogr probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
smukly czujny mezczyzna atakuje Vistera.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka atakuje Vistera.
Jestes wypoczety.
Thrangorn rzuca sie na Letalie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Thrangorn >| NIE PRZELAMUJE >| Letalie
Thrangorn rzuca sie na Letalie, lecz Ruar staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na ciebie!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz jej droge.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na Letalie, lecz w pore stajesz mu na drodze.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
chudy skosnooki gnom z sila snieznej lawiny wbija ci swoj lodowy lsniacy sztylet w korpus. Mrozne ostrze wnika gleboko w twoje cialo, a rozchodzace sie z niego fale chlodu zadaja jedynie nieznaczne obrazenia .
Zabkowana klinga czarnego ciezkiego noza bojowego chudego skosnookiego gnoma dotyka cie w korpus pozostawiajac nieznaczne zadrapanie.
Grozna jednooka mutantka ledwo muska cie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac cie w nogi.
Uciekles chudemu skosnookiemu gnomowi, groznej jednookiej mutantce, smuklemu czujnemu mezczyznie, jednookiemu rumianemu mutantowi, ogromnemu groznemu ogrowi i Thrangornowi.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, wielobarwny labrador, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Mowisz: Nasz las byl lepszy
> 
Elenril bierze wielobarwny labrador.
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
Jestes wypoczety.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon rozklada na chwile skrzydla i macha nimi kilkukrotnie.
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom przybywaja z zachodu.
Thrangorn atakuje Vistera.
Grozna jednooka mutantka atakuje Aenyella.
jednooki rumiany mutant atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje Elenrila.
chudy skosnooki gnom atakuje Ruara.
Thrangorn rzuca sie na Letalie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Thrangorn >| NIE PRZELAMUJE >| Letalie
Thrangorn rzuca sie na Letalie, lecz Aenyell staje mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Elenrila!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Letalie, ale wpada na Vistera!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Letalie, lecz Elenril zagradza jej droge.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, Thrangornowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, groznej jednookiej mutantce, jednookiemu rumianemu mutantowi i ogromnemu groznemu ogrowi.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Vister jest w dobrym stanie.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes troche zmeczony.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Jestes wypoczety.
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril chowa kunsztowny mithrylowy topor bojowy do ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril chowa smukly grawerowany nadziak bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Ruar drapie sie w nos.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon stroszy piora.
Krzyki woznicy popedzaja zaprzeg wolow do zywszej pracy.
> 
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, [Elenril] i [Sheeah].
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka przybywaja z poludnia.
Thrangorn probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje Aenyella.
smukly czujny mezczyzna atakuje Ruara.
jednooki rumiany mutant atakuje Aenyella.
Grozna jednooka mutantka atakuje Aenyella.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na Letalie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
chudy skosnooki gnom >| NIE PRZELAMUJE >| Letalie
Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> Przedstawiasz Thrangorna wszystkim.
> 
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Vistera.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Vistera.
Thrangorn spoglada na Vistera. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Vistera.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Ruar, Aenyell i Vister.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant i ogromny grozny ogr.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go Thrangorn.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest lekko ranna.
> 
chudy skosnooki gnom rzuca sie na Letalie, lecz w pore stajesz mu na drodze.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Vistera.
Nikt nie zaslania Thrangorna.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Visterem.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Sheeah wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Thrangorna.
Jestes w pelni wypoczety.
[Elenril] wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
[Elenril] wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
[Elenril] starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Elenril wychodzi z ukrycia.
Elenril mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Thrangorna.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Thrangorn jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Ruar, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka i ogromny grozny ogr.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Visterem.
ogromny grozny ogr wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Vistera.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na Letalie, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
Letalia wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Thrangornem.
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Vistera.
Wskazujesz Vistera jako cel obrony.
> 
W momencie, gdy Sheeah rozluznia uchwyt na gorejacym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i blyskawicznie sie schladza.
Probujesz zaslonic Vistera przed ciosami groznej jednookiej mutantki, jednak nie jestes w stanie tego uczynic.
> 
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Vister probuje zaatakowac Thrangorna, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Thrangorn jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Aenyell, Elenril i Sheeah.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Aenyell, Elenril i Sheeah.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
Aenyell probuje zaslonic Vistera przed ciosami ogromnego groznego ogra, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Letalia wychodzi zza twojej zaslony.
Vister probuje zaatakowac Thrangorna, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Letalia rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  Thrangorna.  
Vister jest lekko ranny. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w nogi.
Ruar probuje zaslonic Vistera przed ciosami jednookiego rumianego mutanta, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Vister jest ranny. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i Thrangorn.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w nogi.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Ruara.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Thrangorn powoli dochodzi do siebie.
Vister syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Thrangorn przedstawia Ruara slowami:
Oto Ruar Rangen z Twierdzy Mons Arx, Msciciel Brugge, krasnolud.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Letalii.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Zrecznie zaslaniasz Vistera przed ciosami Thrangorna.
> 
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Vistera.
Elenril zrecznie zaslania Vistera przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakuje ja Vister.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Thrangorn jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Aenyell, Elenril i Sheeah.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest ranny. Atakuja go jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna i ogromny grozny ogr.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna.
> 
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Thrangorn probuje cie trafic waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Sheeah zrecznie zaslania Vistera przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Aenyell zrecznie zaslania Vistera przed ciosami ogromnego groznego ogra.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
W chwili gdy Sheeah dobywa szkarlatnego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w prawe ramie.
Letalia rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  Thrangorna.  
ogromny grozny ogr atakuje cie!
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Thrangorn rzuca sie na Vistera, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Vistera.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Vistera, ale wpada na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Vistera, ale wpada na Aenyella!
Thrangorn spoglada na Vistera. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Vistera.
Vister sprezystym skokiem dopada Thrangorna i atakuje go.
Nikt nie zaslania Thrangorna.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na Thrangorna.
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Ruar rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Vister rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Sheeah rzuca sie do ataku na Thrangorna!
> 
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Ruara.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Nikt nie atakuje Vistera.
> 
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Aenyella.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Wykonujesz zamach iskrzaca zdobiona bulawa mierzac w Thrangorna, lecz ten paruje go waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
Nikt nie atakuje Vistera.
> 
Ruar syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie jednooki rumiany mutant, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Sheeah.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuje go ogromny grozny ogr.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Thrangorn jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Sheeah.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Aenyell >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Thrangorn wykonuje zamaszyste ciecie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku iskrzaca zdobiona bulawa.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w nogi.
jednooki rumiany mutant powoli dochodzi do siebie.
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania Thrangorna przed twoimi ciosami.
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie jednooki rumiany mutant, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest lekko ranny. Atakuja go Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Sheeah.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuje go ogromny grozny ogr.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
> 
chudy skosnooki gnom przymierza sie do odciecia Ruarowi drogi ucieczki.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Letalia starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakuje go Aenyell.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest lekko ranny. Atakuja go Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Sheeah.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
> 
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Elenrila, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
jednooki rumiany mutant lekko zahacza cie o nogi swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem.
ogromny grozny ogr lekko muska cie w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Uciekles ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce, smuklemu czujnemu mezczyznie, jednookiemu rumianemu mutantowi, Thrangornowi i chudemu skosnookiemu gnomowi.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Zylasty zawziety mezczyzna okorowuje pien scietego drzewa.
Zylasty zawziety mezczyzna atakuje Sheeah.
Zarosniety spracowany mezczyzna wspiera zylastego zawzietego mezczyzne w walce z Sheeah.
Krepy energiczny mezczyzna wspiera zylastego zawzietego mezczyzne w walce z Sheeah.
Zylasty zawziety mezczyzna wspiera zylastego zawzietego mezczyzne w walce z Sheeah.
Krepy spocony mezczyzna wspiera zylastego zawzietego mezczyzne w walce z Sheeah.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz jednookiego rumianego mutanta.
Sheeah atakuje Thrangorna.
Elenril atakuje Thrangorna.
Vister atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Aenyell atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Letalia atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Ruar atakuje Thrangorna.
> 
Rzucasz sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> Thrangorna.  
Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuja go Letalia, Aenyell i Vister.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Elenril i Sheeah.
> 
Jestes wypoczety.
Vister wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Thrangornem.
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Vister, Elenril i Sheeah.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Vistera.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  Thrangorna.  
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Vister w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Thrangorna przed twoimi ciosami.
Letalia mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Thrangorna.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
jednooki rumiany mutant lekko zahacza cie o nogi swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie jednooki rumiany mutant, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
chudy skosnooki gnom jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest ranny. Atakuja go Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Ledwo muskasz ogromnego groznego ogra iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Ruara.
Sheeah jest ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Thrangorn powoli dochodzi do siebie.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr probuje cie trafic polyskliwym smuklym espadonem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz Sheeah staje mu na drodze.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
Thrangorn ledwo muska cie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, trafiajac cie w glowe.
Elenril zrecznie zaslania cie przed ciosami jednookiego rumianego mutanta.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Elenrila.
Thrangorn rzuca sie na Vistera, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Vistera.
Na rozkaz Thrangorna Grozna jednooka mutantka rzuca sie do ataku na Vistera, ale wpada na Elenrila!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Vistera, ale wpada na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Vistera, ale wpada na Aenyella!
Thrangorn spoglada na Vistera. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Vistera.
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
Elenril probuje zaatakowac Thrangorna, lecz jednooki rumiany mutant zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Vistera, lecz Aenyell staje mu na drodze.
Aenyell wspiera cie w walce z ogromnym groznym ogrem.
Aenyell przymierza sie do odciecia ogromnemu groznemu ogrowi drogi ucieczki.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie chudy skosnooki gnom i Thrangorn.

Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuje go ogromny grozny ogr.
Vister jest ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuja go Grozna jednooka mutantka i jednooki rumiany mutant.
Sheeah jest ranna. Atakuje ja smukly czujny mezczyzna.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Elenril.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Aenyell.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakuje go Ruar.
Thrangorn jest ranny. Atakuja go Letalia, Vister i Sheeah.
> 
jednooki rumiany mutant probuje cie zaatakowac, lecz Elenril zagradza mu droge.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Sheeah.
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz posrebrzanym szerokim katzbalgerem cios, ktory ma zmasakrowac ogromnego groznego ogra. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Vistera przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : ogromny grozny ogr  =========>  Vistera.  
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Letalie.
chudy skosnooki gnom mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Letalie.
Grozna jednooka mutantka atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Vistera.
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Elenril probuje zaatakowac Thrangorna, lecz jednooki rumiany mutant zagradza mu droge.
Ledwo muskasz ogromnego groznego ogra iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
ogromny grozny ogr uciekl ci.
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom podazaja na poludniowy-zachod.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Rozkaz [komu] [co].
> 
Vister jest w zlej kondycji.
> 
Vister jest ranny.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Ruar atakuje grozna jednooka mutantke.
Letalia atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Aenyell atakuje ogromnego groznego ogra.
Vister atakuje ogromnego groznego ogra.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
Sheeah atakuje krepego energicznego mezczyzne.
> 
Grozna jednooka mutantka wykonuje zamaszyste ciecie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku iskrzaca zdobiona bulawa.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, Thrangornowi, groznej jednookiej mutantce, ogromnemu groznemu ogrowi, jednookiemu rumianemu mutantowi i chudemu skosnookiemu gnomowi.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz chudego skosnookiego gnoma.
Ruar atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Letalia atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Aenyell atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Vister atakuje jednookiego rumianego mutanta.
> 
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na Thrangorna.
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Ruar rzuca sie do ataku na Thrangorna!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.

Sheeah jest ranna. Atakuja ja zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
chudy skosnooki gnom jest lekko ranny. Atakuje go Sheeah.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w dobrym stanie. Atakuje go Vister.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest ranny. Atakuja go Elenril, Aenyell, Letalia i Ruar.
Zarosniety spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy energiczny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Ruara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Jestes mentalnie bardzo zmeczony.
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sheeah.
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
Vister mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Thrangorna.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Vistera.
Sheeah syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Sheeah.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.

ogromny grozny ogr przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.

chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Elenrila, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Vister probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza mu droge.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakuja go Sheeah, Elenril, Aenyell, Letalia i Ruar.
Nie udaje ci sie trafic ogromnego groznego ogra posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Aenyell wspiera cie w walce z ogromnym groznym ogrem.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
ogromny grozny ogr wspiera Thrangorna w walce z Sheeah.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  Thrangorna.  
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest lekko ranny.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w dobrym stanie.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakuje ja Vister.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakuja go Sheeah, Elenril, Aenyell, Letalia i Ruar.
Zarosniety spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy energiczny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Sprezystym skokiem dopadasz Thrangorna i atakujesz go.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest lekko ranny.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w dobrym stanie.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie. Atakuje ja Vister.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Elenril, Aenyell, Letalia i Ruar.
Zarosniety spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy energiczny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Ruara.

ogromny grozny ogr zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie ci drogi ucieczki.

Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Elenril, Aenyell i Letalia.
Vister mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Thrangorna.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Przy akompaniamencie trzeszczacych wyladowan, niezbyt mocno ranisz Thrangorna w glowe lekkim ciosem swojej iskrzacej zdobionej bulawy.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie chudy skosnooki gnom.

Sheeah jest lekko ranna. Atakuja ja ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest lekko ranny.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
Grozna jednooka mutantka jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia.
Zarosniety spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy energiczny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Aenyell >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Letalia atakuje krepego energicznego mezczyzne, krepego spoconego mezczyzne, dwoch zylastych zawzietych mezczyzn i zarosnietego spracowanego mezczyzne.
Sheeah jest ranna. Atakuja ja ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Sheeah jest w zlej kondycji. Atakuja ja ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Thrangorn, zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
Thrangorn jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia.
Wskazujesz Sheeah jako cel obrony.
> 
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Thrangorna w nogi bardzo ciezko raniac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Probujesz trafic Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, lecz ten unika twojego ciosu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.
> 
Thrangorn jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell i Letalia.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Vistera.
Ruar zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami krepego energicznego mezczyzny.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  Thrangorna.  
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
Probujesz trafic Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, lecz ten unika twojego ciosu.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka podazaja na poludnie.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Rozkaz [komu] [co].
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Vister jest lekko ranny.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w zlej kondycji. Atakuja ja zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni i krepy spocony mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go krepy energiczny mezczyzna.
Zarosniety spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
Krepy energiczny mezczyzna jest w dobrym stanie. Atakuja go Letalia i Ruar.
Zylasty zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Szarawy duzy jelen.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Baldar.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz Baldara.
Ruar atakuje Baldara.
Letalia atakuje Baldara.
Aenyell atakuje Baldara.
Vister atakuje Baldara.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Baldar bierze potezny zamach i wyprowadza smuklym demonicznym mieczem cios, ktory ma cie zmasakrowac. Ku twojej uldze jego bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
Uciekles Baldarowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w zlej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ruszasz biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Vister jest w dobrym stanie.

Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Spalony las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz ogromnego groznego ogra.
Sheeah atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
Vister atakuje Thrangorna.
Aenyell atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Letalia atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Ruar atakuje ogromnego groznego ogra.
> 
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Uciekles ogromnemu groznemu ogrowi, Thrangornowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, groznej jednookiej mutantce i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz burego pomrukujacego niedzwiedzia.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Jestes troche zmeczony.
Bury pomrukujacy niedzwiedz ledwo muska cie ostrymi zebami, trafiajac cie w korpus.
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Rozkaz [komu] [co].
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w zlej kondycji.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
> 

// ziola

Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Aenyell otwiera elfi woreczek z jeleniej skory.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
> 
Elenril siega do pasa po skorzany buklak i pociaga z niego troche wody.
Aenyell bierze zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z jeleniej skory.
Aenyell zamyka elfi woreczek z jeleniej skory.
Szpikulce sterczace ze styliska misternego obosiecznego topora z chrzestem sie wen chowaja.
Aenyell opuszcza misterny obosieczny topor.
Aenyell zjada zolty jasny kwiat.
Aenyell pelnym opanowania ruchem siega po misterny obosieczny topor.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Jestes wypoczety.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
> 
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i [Sheeah].
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
> 
Elenril kiwa glowa zimno.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Jestes mentalnie zmeczony.
Gesty las.
Bialoszary grozny borsuk.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah otwiera czarny woreczek.
Sheeah bierze czterokanciasta rozgaleziona lodyge z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze rozetkowaty lancetowaty lisc z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze jasnopomaranczowy kwiat z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze fioletowy lejkowaty kwiat z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze fioletowy zwarty kwiatostan z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah bierze zlocistozolty kwiat z otwartego czarnego woreczka.
Sheeah zamyka czarny woreczek.
Sheeah rozgryza czterokanciasta rozgaleziona lodyge.
Sheeah przyklada jasnopomaranczowy kwiat.
Sheeah przyklada rozetkowaty lancetowaty lisc.
Sheeah przyklada fioletowy lejkowaty kwiat.
Sheeah przyklada fioletowy zwarty kwiatostan.
Sheeah zjada zlocistozolty kwiat.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Ogorzaly zawziety mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna, krepy zawziety mezczyzna, dwaj zylasci energiczni mezczyzni i ogorzaly masywny mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Ogorzaly zawziety mezczyzna dlugo trze zaproszone wiorem oko.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w zlej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Lllud... prrrzebrzydle...gaaark...
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ruar opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ruar chowa gigantyczny granitowy mlot do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez halflinga i prowadza na poludniowy-zachod.
Aenyell robi cos, a sterczace ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora szpikulce chowaja sie z chrzestem dobrze naoliwionych sprezyn.
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac smukly grawerowany nadziak bojowy i kunsztowny mithrylowy topor bojowy.
Elenril chowa kunsztowny mithrylowy topor bojowy do ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
Elenril chowa smukly grawerowany nadziak bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest w zlej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ruszasz niespiesznie na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Sheeah kiwa glowa krotko.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w zlej kondycji.
> 
Letalia zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami wrogow.
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Sheeah jest ranna.
Zrecznie zaslaniasz Sheeah przed ciosami wrogow.
> 
Vister zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami wrogow.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Aenyell zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami wrogow.
Ruar zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami wrogow.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
> 
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
> 
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
> 
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell jest w dobrym stanie.
Zrecznie zaslaniasz Sheeah przed ciosami wrogow.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w dobrym stanie.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ruszasz marszem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Szary maly zajac.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Spalony las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz burego pomrukujacego niedzwiedzia.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Bury pomrukujacy niedzwiedz trafia cie prawa lapa w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez szmaragdowozlota smocza karacene.
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Ogorzaly zawziety mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna, krepy zawziety mezczyzna, dwaj zylasci energiczni mezczyzni i ogorzaly masywny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Rudawy smukly gronostaj.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Zwilgle Uroczysko.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Grabowe Grady.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludnia.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Jestes w swietnej kondycji.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
Letalia atakuje krepego energicznego mezczyzne.
Ruar atakuje krepego energicznego mezczyzne.
> 
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Szarawy duzy jelen.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Zylasty zawziety mezczyzna i zylasty energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Ogorzaly zawziety mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna, krepy zawziety mezczyzna, dwaj zylasci energiczni mezczyzni i ogorzaly masywny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Sheeah, Elenril, Vister, Aenyell, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Aenyell, Vister, Elenril i Sheeah przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Mowisz: Znowu zlezli
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: Aen sprawdz
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Aenyell, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Aenyell zapala wysoka biala swiece.
Aenyell zaczyna schodzic do jamy.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell znika ci z oczu.
Gesty las.
[Sheeah], [Elenril], Vister, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Baldar przybywaja z polnocnego-zachodu.
Thrangorn atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
jednooki rumiany mutant atakuje Letalie.
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje cie!
chudy skosnooki gnom atakuje Ruara.
Baldar atakuje Vistera.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Sheeah probuje zaatakowac Thrangorna, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza jej droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Sheeah, lecz Vister zagradza jej droge.
Bezskutecznie rzucasz sie na Thrangorna, probujac przebic sie przez jego ochrone.
> Atakujesz Thrangorna, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza ci droge.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na Thrangorna.
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Sheeah rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Vister rzuca sie do ataku na Thrangorna!
> Thrangorn rzuca sie na Sheeah, lecz Letalia staje mu na drodze.

Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Sheeah.
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Sheeah!
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Sheeah!
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
[Elenril] wyjmuje kunsztowny mithrylowy topor bojowy z ozdobnego barwionego temblaka bretonskiego z herbem.
[Elenril] wyjmuje smukly grawerowany nadziak bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
[Elenril] starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa smuklego grawerowanego nadziaka bojowego i kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Elenril wychodzi z ukrycia.
Elenril wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Thrangorna.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Baldar jest lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest lekko ranny. Atakuje go Ruar.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest ranny. Atakuja go Sheeah, Elenril, Vister i Letalia.
Sheeah jest ranna. Atakuja ja ogromny grozny ogr i smukly czujny mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go Baldar i Grozna jednooka mutantka.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
> 
Jestes mentalnie bardzo zmeczony.
Jestes zmeczony.
Ruar mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Thrangorna.
chudy skosnooki gnom przymierza sie do odciecia Sheeah drogi ucieczki.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Grozna jednooka mutantka atakuje Sheeah.
Baldar atakuje Sheeah.
Sheeah jest w zlej kondycji. Atakuja ja Baldar, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna i Grozna jednooka mutantka.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Grozna jednooka mutantka atakuje Sheeah.
Wskazujesz Sheeah jako cel obrony.
> 
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz posrebrzanym szerokim katzbalgerem cios, ktory ma zmasakrowac smuklego czujnego mezczyzne. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
Sheeah jest ranna. Atakuja ja Baldar, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna i Grozna jednooka mutantka.
Aenyell atakuje ogromnego groznego ogra.
Aenyell wspina sie z dolu.
Zrecznie zaslaniasz Sheeah przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
> 
Baldar rzuca sie na Sheeah przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  Sheeah.  
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Ruara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ruar siega do misternego srebrnego temblaka bretonskiego, dobywajac z niego gigantycznego granitowego mlota.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Ruara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Vister zrecznie zaslania Sheeah przed ciosami ogromnego groznego ogra.
Aenyell kreci przeczaco glowa.
Jestes bardzo zmeczony.
smukly czujny mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie opalizujacym runicznym toporem obosiecznym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku iskrzaca zdobiona bulawa.
Uciekles smuklemu czujnemu mezczyznie, Thrangornowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce, Baldarowi, chudemu skosnookiemu gnomowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc, otwarty prosty skorzany plecak i czarny inkrustowany helm.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
Letalia atakuje krepego energicznego mezczyzne.
Ruar atakuje krepego energicznego mezczyzne.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell gasi wysoka biala swiece.
Jestes mentalnie zmeczony.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Taaa...krrrik... ten.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Otwierasz pojemny woreczek z kozlej skory.
> Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
> Zamykasz pojemny woreczek z kozlej skory.
Elfi woreczek z zajeczej skory juz jest zamkniety.
Elfi woreczek z wilczej skory juz jest zamkniety.
> Gdy rozluzniasz chwyt na iskrzacej zdobionej bulawie, pomiedzy cwiekami na glowicy broni przestaja przeskakiwac iskry.
Chowasz niebieskawa zdobiona bulawe do prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
> Opuszczasz posrebrzany szeroki katzbalger.
Chowasz posrebrzany szeroki katzbalger do snieznobialej elfickiej pochwy.
> Poschowaj co do czego?
> Opusc co?
> Ochlon troche od walki...
> Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
> Wyjmujesz posrebrzany szeroki katzbalger z snieznobialej elfickiej pochwy.
> Alez kunsztowna hebanowa pochwa elficka jest pusta...
> Wyjmujesz niebieskawa zdobiona bulawe z prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
> Starajac sie nie zwracac na siebie uwagi siegasz po iskrzaca zdobiona bulawe.
> Starajac sie nie zwracac na siebie uwagi siegasz po posrebrzany szeroki katzbalger.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes zmeczony.
Baldar przybywa z poludniowego-zachodu.
Baldar atakuje Ruara.
Baldar atakuje Sheeah.
Baldar rzuca sie na Sheeah przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  Sheeah.  
Zrecznie zaslaniasz Sheeah przed ciosami Baldara.
> 
Baldar probuje zaatakowac Sheeah, lecz zagradzasz mu droge.
Elenril wspiera cie w walce z Baldarem.
Baldar probuje zaatakowac Sheeah, lecz zagradzasz mu droge.
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Baldar.

Baldar jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Baldar uciekl ci.
Baldar podaza na poludniowy-zachod.
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
> 
Vister jest w swietnej kondycji.
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes troche zmeczony.
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Jestes wypoczety.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Jestes w pelni wypoczety.
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Ochlon troche po walce!
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 2 minuty 46 sekund.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Ruar zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Thrangorn, Baldar, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka przybywaja z zachodu.
Thrangorn atakuje Letalie.
Baldar atakuje Aenyella.
chudy skosnooki gnom atakuje Ruara.
ogromny grozny ogr atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna atakuje Aenyella.
jednooki rumiany mutant atakuje Letalie.
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> 
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Vister probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza mu droge.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Sheeah probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
jednooki rumiany mutant rzuca sie na Sheeah, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
jednooki rumiany mutant >| NIE PRZELAMUJE >| Sheeah
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie ogromny grozny ogr.

Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Letalia, Vister, Sheeah i Aenyell.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakuje go Ruar.
Baldar jest lekko ranny.
Thrangorn jest ranny.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukly czujny mezczyzna i Baldar.
> 
ogromny grozny ogr rzuca sie na Sheeah, lecz Ruar staje mu na drodze.
chudy skosnooki gnom przymierza sie do odciecia Sheeah drogi ucieczki.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Sheeah przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : ogromny grozny ogr  =========>  Sheeah.  
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Aenyell >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza mu droge.
Vister probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza mu droge.
Sheeah wspiera cie w walce z ogromnym groznym ogrem.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz Grozna jednooka mutantka zagradza jej droge.
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sheeah.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Sheeah.
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Sheeah!
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Sheeah.
Uciekles Thrangornowi, ogromnemu groznemu ogrowi, groznej jednookiej mutantce, Baldarowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, chudemu skosnookiemu gnomowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Rudawy smukly gronostaj.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz burego pomrukujacego niedzwiedzia.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Bury pomrukujacy niedzwiedz probuje cie trafic ostrymi zebami, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Bury pomrukujacy niedzwiedz probuje cie trafic lewa lapa, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon przekrzywia ciekawsko glowe.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Baldar przybywaja z polnocnego-wschodu.
Thrangorn atakuje Letalie.
Grozna jednooka mutantka atakuje Letalie.
jednooki rumiany mutant atakuje Letalie.
smukly czujny mezczyzna atakuje Ruara.
ogromny grozny ogr atakuje Letalie.
chudy skosnooki gnom atakuje Letalie.
Baldar atakuje Aenyella.
[Sheeah] zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Przeskakujace z glowicy iskrzacej zdobionej bulawy iskry porazaja chudego skosnookiego gnoma, gdy lekko muskasz bronia jego korpus.
Lekko ranisz chudego skosnookiego gnoma posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
chudy skosnooki gnom uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka podazaja na poludniowy-zachod.
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Baldar przybywaja z poludniowego-zachodu.
Thrangorn atakuje cie!
Grozna jednooka mutantka atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna atakuje cie!
ogromny grozny ogr atakuje Ruara.
chudy skosnooki gnom atakuje Vistera.
Baldar atakuje Aenyella.
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
Jestes wypoczety.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Aenyell >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Bezskutecznie rzucasz sie na Thrangorna, probujac przebic sie przez jego ochrone.
> Atakujesz Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza ci droge.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Sheeah wychodzi z ukrycia.
Sheeah probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza jej droge.
Jestes troche zmeczony.
Jestes mentalnie bardzo zmeczony.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Baldar atakuje Sheeah.
smukly czujny mezczyzna z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Sheeah.
Vister probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
ogromny grozny ogr wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Sheeah.
[Elenril] przygotowuje sie do ataku na Thrangorna.
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sheeah.
Thrangorn spoglada na Sheeah. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Sheeah.
Vister probuje zaslonic Sheeah przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
chudy skosnooki gnom ledwo muska cie lodowym lsniacym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
chudy skosnooki gnom powolnym, silnym ruchem zamachuje sie swoim czarnym ciezkim nozem bojowym w twoim kierunku, lecz ty w pore dostrzegajac nadchodzacy cios bez trudu unikasz uderzenia.
Grozna jednooka mutantka wykonuje zamaszyste ciecie poteznym smolistoczarnym toporem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Uciekles Thrangornowi, chudemu skosnookiemu gnomowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, groznej jednookiej mutantce, ogromnemu groznemu ogrowi, Baldarowi i jednookiemu rumianemu mutantowi.
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Sheeah jest w zlej kondycji.
Gesty las.
Szarawy duzy jelen.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
[Sheeah] zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Letalia zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest w zlej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Na tle ksiezyca przemyka cos o bardzo ludzkim ksztalcie. Sen to... Mara..?
Jestes wypoczety.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
[Sheeah] jest ranna.
Ruar zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Vister zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Zrecznie zaslaniasz [Sheeah] przed ciosami wrogow.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Aenyell zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon stroszy piora.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 4 minuty 14 sekund.
> 
[Sheeah] kiwa glowa krotko.
Jestes w pelni wypoczety.
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
[Sheeah] otula sie szczelnie plaszczem ze skory zajaca.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Zrecznie zaslaniasz [Sheeah] przed ciosami wrogow.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie w pelni wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w swietnej kondycji.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Thrangorn, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Baldar przybywaja z poludnia.
Thrangorn atakuje Aenyella.
Grozna jednooka mutantka atakuje Vistera.
smukly czujny mezczyzna atakuje Vistera.
ogromny grozny ogr atakuje Letalie.
chudy skosnooki gnom atakuje Letalie.
Baldar atakuje Letalie.
jednooki rumiany mutant atakuje Letalie.
Thrangorn mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Letalie.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Letalie.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna Grozna jednooka mutantka rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna Baldar rzuca sie do ataku na Letalie!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Letalie!
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Bezskutecznie rzucasz sie na Thrangorna, probujac przebic sie przez jego ochrone.
> Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na Thrangorna.
Elenril wychodzi z ukrycia.
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Thrangorna, ale wpada na ogromnego groznego ogra!
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na Thrangorna, ale wpada na ogromnego groznego ogra!
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na Thrangorna, ale wpada na ogromnego groznego ogra!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Jestes wypoczety.
Czujesz sie wypoczety.
> Jestes w swietnej kondycji.
Baldar jest w dobrym stanie.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
ogromny grozny ogr jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Aenyell.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest lekko ranny.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Baldar, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Ruar probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Elenril probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Ledwo muskasz ogromnego groznego ogra posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Aenyell >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic ogromnego groznego ogra przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Vister rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Vister >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Wskazujesz Letalie jako cel obrony.
> 
Ruar rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Ruar >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
Elenril probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza mu droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Letalia probuje zaatakowac Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza jej droge.
Elenril rzuca sie na Thrangorna, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.
Elenril >| NIE PRZELAMUJE >| Thrangorna
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic ogromnego groznego ogra przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
ogromny grozny ogr jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Aenyell.
Rzucasz sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> Thrangorna.  
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Thrangorna przed twoimi ciosami.
Jestes troche zmeczony.
Aenyell syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
Letalia rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Letalia  =========>  Thrangorna.  
Elenril wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Thrangorna.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> W mgnieniu oka wykonujesz drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Aenyell zrecznie zaslania Letalie przed ciosami jednookiego rumianego mutanta.
Vister w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Letalie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
ogromny grozny ogr >| NIE PRZELAMUJE >| Letalie
Thrangorn spoglada w dal nieobecnym wzrokiem, a w jego oczach pojawiaja sie chaotycznie tanczace iskierki. Po chwili krzywi twarz w grymasie wyrazajacym pogarde i nienawisc.
Thrangorn wskazuje na siebie.
Lekko ranisz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz szeroki zamach i trafiasz Thrangorna w korpus ledwo muskajac go posrebrzanym szerokim katzbalgerem.
Baldar rzuca sie na Letalie przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  Letalie.  
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Letalia, Vister, Elenril i Aenyell.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania ogromnego groznego ogra przed ciosami Ruara.
Ruar w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
Zrecznie zaslaniasz Letalie przed ciosami Baldara.
> 
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Letalii, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Baldar.

Baldar jest w dobrym stanie.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
ogromny grozny ogr jest lekko ranny.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister, Elenril i Aenyell.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Vister jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukly czujny mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
> 
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Thrangorn spoglada na Letalie. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Letalie.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Aenyella.
Letalia jest w dobrym stanie. Atakuja ja chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, Grozna jednooka mutantka i Thrangorn.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar rzuca sie na Letalie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Baldar >| NIE PRZELAMUJE >| Letalie
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza ledwo musnac cie w prawe ramie.
Baldar wykonuje szybki, szalony piruet i dostrzegajac luke w twojej obronie rzuca sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem wyprowadza szeroki zamach, po czym zrecznie trafia cie w korpus ledwo muskajac smuklym zmiennoksztaltnym mieczem.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Aenyell zrecznie zaslania Letalie przed ciosami chudego skosnookiego gnoma.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister i Elenril.
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz iskrzaca zdobiona bulawa cios, ktory ma zmasakrowac Thrangorna. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Grozna jednooka mutantka zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Ruara.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Zrecznie zaslaniasz Letalie przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
> 
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz jej droge.
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz jej droge.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Vistera.
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Letalia i Elenril.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Aenyell probuje zaatakowac Thrangorna, lecz smukly czujny mezczyzna zagradza mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Wydajesz rozkaz ataku na Thrangorna.
Na twoj rozkaz Aenyell rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Ruar rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Letalia rzuca sie do ataku na Thrangorna!
Na twoj rozkaz Vister rzuca sie do ataku na Thrangorna!
> Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.

smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami ogromnego groznego ogra.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Thrangorn.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
chudy skosnooki gnom probuje wesprzec Thrangorna w walce z Letalia, lecz Aenyell zagradza mu droge.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Elenrila.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie Baldar i Grozna jednooka mutantka.

Baldar jest w dobrym stanie.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakuje go Elenril.
ogromny grozny ogr jest lekko ranny.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Thrangorn jest ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister i Aenyell.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Thrangorn.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go ogromny grozny ogr i smukly czujny mezczyzna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuja go chudy skosnooki gnom i jednooki rumiany mutant.
> 
Vister opuszcza polprzezroczysty migotliwy miecz.
Vister chowa polprzezroczysty migotliwy miecz do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go ogromny grozny ogr i smukly czujny mezczyzna.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Letalie, lecz Vister staje mu na drodze.
Vister opuszcza posrebrzany szeroki katzbalger.
Vister chowa posrebrzany szeroki katzbalger do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej.
Baldar probuje zaatakowac Letalie, lecz zagradzasz mu droge.
Baldar rzuca sie na Letalie przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Baldar  =========>  Letalie.  
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz szeroki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Thrangorna w nogi raniac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej polprzezroczystego migotliwego miecza.
Vister siega do zlocistej wytwornej pochwy bretonskiej, dobywajac z niej posrebrzanego szerokiego katzbalgera.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Ruar, Letalia, Vister i Aenyell.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Letalia.
Zrecznie zaslaniasz Letalie przed ciosami Baldara.
> 
Vister jest lekko ranny. Atakuja go ogromny grozny ogr i smukly czujny mezczyzna.
ogromny grozny ogr wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Letalie.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Letalie przebijajac sie przez jej ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : ogromny grozny ogr  =========>  Letalie.  
Elenril probuje zaatakowac Thrangorna, lecz chudy skosnooki gnom zagradza mu droge.
Jestes zmeczony.
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Letalii.
Aenyell jest w dobrym stanie. Atakuja go chudy skosnooki gnom i jednooki rumiany mutant.
Vister zrecznie zaslania Letalie przed ciosami Thrangorna.
Aenyell zrecznie zaslania Letalie przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Ruar zrecznie zaslania Letalie przed ciosami ogromnego groznego ogra.
jednooki rumiany mutant atakuje Letalie.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Thrangorna w korpus powaznie raniac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Ranisz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w prawe ramie.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny ogr, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant i Grozna jednooka mutantka podazaja na polnocny-zachod.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w dobrym stanie.
> 
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe kilku osob i prowadza na wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
Letalia atakuje zylastego zawzietego mezczyzne.
Ruar atakuje zarosnietego spracowanego mezczyzne.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Zylasty zawziety mezczyzna i zylasty energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Ogorzaly zawziety mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna, krepy zawziety mezczyzna, dwaj zylasci energiczni mezczyzni i ogorzaly masywny mezczyzna.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
Gesty las.
Szarawy duzy jelen.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah, Aenyell i szarawy duzy jelen.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Szarawy duzy jelen jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Jestes zmeczony.
Spalony las.
Szary maly zajac.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz burego pomrukujacego niedzwiedzia.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
Bury pomrukujacy niedzwiedz ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w prawe ramie.
Bury pomrukujacy niedzwiedz ledwo muska cie ostrymi zebami, trafiajac cie w korpus.
Bury pomrukujacy niedzwiedz probuje cie trafic lewa lapa, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest lekko ranny.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes bardzo zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 5 minut 20 sekund.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Vister jest w dobrym stanie.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon gwarzy: Ta...trrril... ten...
Jakies zwierze, zaskoczone podczas snu przez drapieznika, przeszywa powietrze piskliwym, agonalnym wizgiem.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes zmeczony.
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 5 minut 30 sekund.
> 
Sheeah probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
[Sheeah] zaprzecza zdecydowanie.
Rozkladasz rece bezradnie.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 5 minut 44 sekundy.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Vister zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 5 minut 52 sekundy.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Zrecznie zaslaniasz Letalie przed ciosami wrogow.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Ruar zrecznie zaslania Letalie przed ciosami wrogow.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> 
Jestes troche zmeczony.
Trzymany przez Ruara gwarek Gamon klapie dziobem kilkukrotnie, wydajac z siebie krotkie skrzeczenie.
Zrecznie zaslaniasz [Sheeah] przed ciosami wrogow.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes troche zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 6 minut 4 sekundy.
> 
Trzymasz iskrzaca zdobiona bulawe w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypiety prosty skorzany temblak mahakamski.
Na plecach masz przypiete snieznobiala elficka pochwe i kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Masz na sobie zlocista luskowa pare spodenek, szmaragdowozlota smocza karacene i garnczkowy wysoki helm.
Nosisz ciezka mosiezna bransolete i ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Twoj plaszcz jest spiety onyksowa spinka w ksztalcie foki.
Nosisz wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze przypiety do garnczkowego wysokiego helmu, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa masz przytroczone skorzany buklak, zamknieta karmazynowa polyskujaca sakiewke, zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory, zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory i zamkniety elfi woreczek z wilczej skory.
Masz przy sobie Lachtara, dwie wysokie biale swiece, poreczny kompas i nakrapiana laske cukrowa.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Letalia zrecznie zaslania [Sheeah] przed ciosami wrogow.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Gesty las.
Rudawy smukly gronostaj.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Jestes zmeczony.
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes troche zmeczony.
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Baldar, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
Ruar atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Letalia atakuje ogromnego groznego ogra.
Aenyell atakuje chudego skosnookiego gnoma.
> 
Rzucasz sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> Thrangorna.  
Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
chudy skosnooki gnom przymierza sie do odciecia Sheeah drogi ucieczki.
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie Baldar, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna i ogromny grozny ogr.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Thrangorn.
Baldar jest w dobrym stanie.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ruar.
ogromny grozny ogr jest lekko ranny. Atakuja go Vister i Letalia.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakuja go Aenyell i Sheeah.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
Thrangorn wydaje rozkaz ataku na Vistera.
Na rozkaz Thrangorna smukly czujny mezczyzna rzuca sie do ataku na Vistera!
Na rozkaz Thrangorna jednooki rumiany mutant rzuca sie do ataku na Vistera!
Na rozkaz Thrangorna ogromny grozny ogr rzuca sie do ataku na Vistera!
Thrangorn spoglada na Vistera. Mimowolnie zauwazasz w jego spojrzeniu szalenstwo Chaosu.
Thrangorn wskazuje Vistera.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Aenyell sprezystym skokiem dopada Thrangorna i atakuje go.
Grozna jednooka mutantka atakuje Vistera.
Vister wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Thrangornem.
jednooki rumiany mutant wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Elenril wychodzi z ukrycia.
Elenril wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Thrangornem.
Sheeah mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Thrangorna.
Letalia syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Ruar syczac w starszej mowie ohydne przeklenstwo uderza na Thrangorna.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Baldar.

Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuja go Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w swietnej kondycji. Atakuja go jednooki rumiany mutant i Thrangorn.
Baldar jest w dobrym stanie.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
ogromny grozny ogr jest lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
> 
chudy skosnooki gnom wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Baldar wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Vistera, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Wskazujesz Vistera jako cel obrony.
> 
Ranisz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w korpus.
Elenril zrecznie zaslania Vistera przed ciosami groznej jednookiej mutantki.
chudy skosnooki gnom zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Sheeah drogi ucieczki.
Zrecznie zaslaniasz Vistera przed ciosami smuklego czujnego mezczyzny.
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Grozna jednooka mutantka probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Baldar probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Aenyell zrecznie zaslania Vistera przed ciosami ogromnego groznego ogra.
Thrangorn jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
ogromny grozny ogr zrecznie zaslania Thrangorna przed twoimi ciosami.
Grozna jednooka mutantka wspiera Thrangorna w walce z Ruarem.
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Ruar jest w dobrym stanie. Atakuja go Baldar, jednooki rumiany mutant, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz w pore stajesz mu na drodze.
ogromny grozny ogr rzuca sie na Vistera, lecz Aenyell staje mu na drodze.
Sheeah wspiera cie w walce z ogromnym groznym ogrem.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny ogr zagradza ci droge.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Ledwo muskasz ogromnego groznego ogra iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w glowe.
ogromny grozny ogr uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny ogr i chudy skosnooki gnom podazaja na poludnie.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Jestes zmeczony.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Baldar, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny mutant, chudy skosnooki gnom, Thrangorn, dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
Atakujesz Thrangorna, lecz ogromny grozny mutant zagradza ci droge.
Ruar atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Letalia atakuje ogromnego groznego mutanta.
Vister atakuje grozna jednooka mutantke.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
Sheeah atakuje Thrangorna.
Aenyell atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
> 
Aenyell w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
jednooki rumiany mutant zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Sheeah.
Jestes bardzo zmeczony.
Rzucasz sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> Thrangorna.  
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz posrebrzanym szerokim katzbalgerem cios, ktory ma zmasakrowac Thrangorna. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej krzywdy.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny mutant i chudy skosnooki gnom podazaja na wschod.
Czujesz sie nieco wyczerpany.
> Jestes w swietnej kondycji.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Czerstwy spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Czerstwy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Czerstwy zawziety mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Krepy spocony mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Zarosniety energiczny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Czerstwy spracowany mezczyzna jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes nieco wyczerpany.
Czerstwy spocony mezczyzna probuje zaatakowac Sheeah, lecz Vister zagradza mu droge.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Zwilgle Uroczysko.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Ruar atakuje Thrangorna.
Letalia atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Vister atakuje Baldara.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
Sheeah atakuje ogromnego groznego mutanta.
Aenyell atakuje chudego skosnookiego gnoma.
> 
Wykonujesz zamach iskrzaca zdobiona bulawa mierzac w smuklego czujnego mezczyzne, lecz ten paruje go opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Ledwo muskasz smuklego czujnego mezczyzne posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
smukly czujny mezczyzna uciekl ci.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka i Baldar podazaja na poludnie.
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Rozkaz [komu] [co].
> 
Gesty las.
Rudawy smukly gronostaj.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Bury pomrukujacy niedzwiedz.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz burego pomrukujacego niedzwiedzia.
Aenyell atakuje burego pomrukujacego niedzwiedzia.
> 
Bury pomrukujacy niedzwiedz ledwo muska cie ostrymi zebami, trafiajac cie w korpus.
Uciekles buremu pomrukujacemu niedzwiedziowi.
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Jestes wyczerpany.
Spalony las.
Szary maly zajac.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes nieco wyczerpany.
Gesty las.
Szarawy duzy jelen.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Zylasty zawziety mezczyzna i zylasty energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Letalia atakuje krepego energicznego mezczyzne.
Ruar atakuje krepego energicznego mezczyzne.
> 
Jestes wyczerpany.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba ze wschodu.
> 
Wskazujesz na dol.
> 
Czujesz sie wyczerpany.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Elenril kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Sheeah kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Czujesz sie wyczerpany.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Otwierasz pojemny woreczek z kozlej skory.
> Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
> Zamykasz pojemny woreczek z kozlej skory.
Elfi woreczek z zajeczej skory juz jest zamkniety.
Elfi woreczek z wilczej skory juz jest zamkniety.
> Gdy rozluzniasz chwyt na iskrzacej zdobionej bulawie, pomiedzy cwiekami na glowicy broni przestaja przeskakiwac iskry.
Chowasz niebieskawa zdobiona bulawe do prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
> Opuszczasz posrebrzany szeroki katzbalger.
Chowasz posrebrzany szeroki katzbalger do snieznobialej elfickiej pochwy.
> Poschowaj co do czego?
> Opusc co?
> Ochlon troche od walki...
> Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
> Wyjmujesz posrebrzany szeroki katzbalger z snieznobialej elfickiej pochwy.
> Alez kunsztowna hebanowa pochwa elficka jest pusta...
> Wyjmujesz niebieskawa zdobiona bulawe z prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
> Starajac sie nie zwracac na siebie uwagi siegasz po iskrzaca zdobiona bulawe.
> Starajac sie nie zwracac na siebie uwagi siegasz po posrebrzany szeroki katzbalger.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, kleczacy na ziemi Elenril, kleczaca na ziemi Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie wyczerpany.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Aenyell otwiera elfi woreczek z jeleniej skory.
Elenril wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Aenyell bierze zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z jeleniej skory.
Aenyell zamyka elfi woreczek z jeleniej skory.
Szpikulce sterczace ze styliska misternego obosiecznego topora z chrzestem sie wen chowaja.
Aenyell opuszcza misterny obosieczny topor.
Aenyell zjada zolty jasny kwiat.
Aenyell starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa misternego obosiecznego topora.
Aenyell robi cos, a ze styliska dobywanego przezen misternego obosiecznego topora wysuwaja sie blyskawicznie dwa dlugie, skierowane pionowo szpikulce.
Sheeah wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie nieco wyczerpany.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes nieco wyczerpany.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes nieco wyczerpany.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes lekko podpity.
Wiek: 610 dni 4 godziny 6 minut 50 sekund.
> 
Elenril probuje ukryc sie jak najlepiej.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], Sheeah i Aenyell.
> 
Czujesz sie nieco wyczerpany.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, [Elenril], [Sheeah] i Aenyell.
> 
Czujesz sie bardzo zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji.
Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie.
[Elenril] jest w swietnej kondycji.
[Sheeah] jest ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
> 
Jestes zmeczony.
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Zniszczona masywna zlocista przylbica.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc i otwarty prosty skorzany plecak.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz Thrangorna.
Aenyell atakuje Baldara.
Vister atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Letalia atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Ruar atakuje ogromnego groznego mutanta.
> 
Baldar probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Nikt nie zaslania Thrangorna.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> 
Aenyell sprezystym skokiem dopada Thrangorna i atakuje go.
Vister w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
jednooki rumiany mutant probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.

Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
Ogromny grozny mutant jest lekko ranny. Atakuje go Ruar.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Vister i Aenyell.
> 
Elenril wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Thrangorna.
Sheeah jest lekko ranna.
chudy skosnooki gnom probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Sheeah sprezystym skokiem dopada Thrangorna i atakuje go.
Ruar wydajac z siebie zlowieszczy pomruk rusza do walki z Thrangornem.
chudy skosnooki gnom rzuca sie na Sheeah, lecz w pore stajesz mu na drodze.
smukly czujny mezczyzna zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Sheeah.
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
Aenyell rzuca sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L : Aenyell  =========>  Thrangorna.  
Nikt nie zaslania Thrangorna.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Jestes troche zmeczony.
Czujesz sie troche zmeczony.
> Jestes w swietnej kondycji. Atakuja cie chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, Baldar i Thrangorn.

Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji.
Vister jest w dobrym stanie. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Elenril jest w swietnej kondycji. Atakuje go Grozna jednooka mutantka.
Sheeah jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie.
Ogromny grozny mutant jest lekko ranny.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Letalia.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji.
Baldar jest w dobrym stanie.
Thrangorn jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Ruar, Vister, Elenril i Aenyell.
> 
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
jednooki rumiany mutant probuje zaatakowac Sheeah, lecz Letalia zagradza mu droge.
Sheeah z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Thrangorna.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz znad glowy potezny zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Thrangorna w korpus powaznie raniac go iskrzaca zdobiona bulawa.
Ledwo muskasz Thrangorna posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka i Baldar podazaja na polnocny-zachod.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka, Baldar i Thrangorn.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz chudego skosnookiego gnoma.
Ruar atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Letalia atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Vister atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
Sheeah atakuje Thrangorna.
Aenyell atakuje grozna jednooka mutantke.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
smukly czujny mezczyzna ledwo muska cie w lewe ramie swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Thrangorn rusza do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie waskim fantazyjnym mieczem dwurecznym, ktore bolesnie zacina cie w nogi. Korzystajac z dogodnego ustawienia przeciaga jeszcze cios, lekko raniac Elenrila samym sztychem broni.
Uciekles chudemu skosnookiemu gnomowi, jednookiemu rumianemu mutantowi, Thrangornowi, smuklemu czujnemu mezczyznie, ogromnemu groznemu mutantowi, Baldarowi i groznej jednookiej mutantce.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Jestes zmeczony.
Thrangorn, chudy skosnooki gnom, ogromny grozny mutant, smukly czujny mezczyzna, jednooki rumiany mutant, Grozna jednooka mutantka i Baldar przybywaja z poludniowego-wschodu.
Thrangorn atakuje cie!
chudy skosnooki gnom atakuje cie!
smukly czujny mezczyzna probuje zaatakowac Vistera, lecz zagradzasz mu droge.
Grozna jednooka mutantka atakuje Letalie.
Baldar atakuje cie!
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> 
Nikt nie zaslania Thrangorna.
> Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
smukly czujny mezczyzna rzuca sie na Vistera, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Thrangorn uciekl ci.
Thrangorn, Baldar, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny mutant i chudy skosnooki gnom podazaja na poludniowy-wschod.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gesty las.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> 
Gesty las.
Zniszczona masywna zlocista przylbica.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Gesty las.
Dwie zlociste wytworne pochwy bretonskie, dwie lampy, podluzny buklak, ciezkie czarne nagolenniki, para ciezkich czarnych butow, zdobione blyszczace lusterko, poreczna dluga szabla, czarna wygieta szabla, kosc i otwarty prosty skorzany plecak.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Gesty las.
Szarawy duzy jelen.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Gesty las.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> 
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Jestes zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Zarosniety spracowany mezczyzna, dwaj zylasci zawzieci mezczyzni, krepy energiczny mezczyzna i krepy spocony mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
Ruar atakuje zarosnietego spracowanego mezczyzne.
Letalia atakuje zarosnietego spracowanego mezczyzne.
> 
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Jestes troche zmeczony.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, czerstwy spocony mezczyzna, czerstwy zawziety mezczyzna, krepy spocony mezczyzna i zarosniety energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z poludnia.
Vister atakuje czerstwego spoconego mezczyzne.
> 
Czerstwy spracowany mezczyzna wspiera czerstwego spoconego mezczyzne w walce z Visterem.
Czerstwy zawziety mezczyzna wspiera czerstwego spoconego mezczyzne w walce z Visterem.
Krepy spocony mezczyzna wspiera czerstwego spoconego mezczyzne w walce z Visterem.
Zarosniety energiczny mezczyzna wspiera czerstwego spoconego mezczyzne w walce z Visterem.
Czerstwy spracowany mezczyzna wspiera czerstwego spoconego mezczyzne w walce z Visterem.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z polnocy.
> 
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, ogorzaly masywny mezczyzna, zarosniety spocony mezczyzna i czerstwy energiczny mezczyzna.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Grabowe Grady.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z poludnia.
> 
Grabowe Grady.
Ruar, Letalia, Vister, Elenril, Sheeah i Aenyell przybywaja za toba z zachodu.
> 
Jestes zmeczony.
Grabowe Grady.
Baldar, Grozna jednooka mutantka, jednooki rumiany mutant, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny mutant, chudy skosnooki gnom i Thrangorn.
Aenyell, Sheeah, Elenril, Vister, Letalia i Ruar przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz smuklego czujnego mezczyzne.
Aenyell atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Sheeah atakuje smuklego czujnego mezczyzne.
Elenril atakuje grozna jednooka mutantke.
Vister atakuje jednookiego rumianego mutanta.
Letalia atakuje chudego skosnookiego gnoma.
Ruar atakuje Baldara.
> W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza ledwo musnac cie w korpus.
W dzikim, nieokielznanym tancu Baldar rusza do ataku na ciebie, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego miecza ledwo musnac cie w nogi.

Aenyell w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Thrangorna.
chudy skosnooki gnom zrecznie zaslania Thrangorna przed ciosami Aenyella.
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Baldar, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny mutant i Thrangorn.
Ogromny grozny mutant niezbyt mocno rani cie lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
Rzucasz sie na Thrangorna przebijajac sie przez jego ochrone.
 ## P R Z E L A M A L E M: ===========> Thrangorna.  
Juz walczysz z Thrangornem.
> Wskazujesz Thrangorna jako cel ataku.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Thrangorna jako cel nastepnego ataku.
> > Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> 
Thrangorn jest ciezko ranny. Atakujesz go.
Baldar probuje zaslonic Thrangorna przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa jest juz dobyta.
> Przeciez iskrzaca zdobiona bulawa i posrebrzany szeroki katzbalger sa juz dobyte.
> 
Aenyell z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Thrangorna.
smukly czujny mezczyzna probuje zaslonic Thrangorna przed ciosami Aenyella, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Czujesz sie zmeczony.
> Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Baldar, Grozna jednooka mutantka, smukly czujny mezczyzna, ogromny grozny mutant i Thrangorn.

Ruar jest w dobrym stanie.
Letalia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja chudy skosnooki gnom.
Vister jest w dobrym stanie.
Elenril jest w swietnej kondycji.
Sheeah jest lekko ranna.
Aenyell jest w swietnej kondycji. Atakuje go jednooki rumiany mutant.
Baldar jest w dobrym stanie. Atakuje go Ruar.
Grozna jednooka mutantka jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Elenril.
jednooki rumiany mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vister.
smukly czujny mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Sheeah.
Ogromny grozny mutant jest lekko ranny.
chudy skosnooki gnom jest w dobrym stanie. Atakuje go Letalia.
Thrangorn jest ciezko ranny. Atakujesz go ty i Aenyell.
> 
Grozna jednooka mutantka probuje zaatakowac Vistera, lecz Elenril zagradza jej droge.
jednooki rumiany mutant atakuje cie!
Ledwo muskasz Thrangorna iskrzaca zdobiona bulawa, trafiajac go w prawe ramie.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz zamaszysty cios i bezlitosnie